• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Förresten, hittade dina tips till Amsterdam som jag hade sparat ned. De blir förmodligen användbara till Påsk (sorry, vet att detta inte är resetråden).

• MSW

Piggis: Det ser super fint ut!!
    Gillade (fond??)tapeterna i sovrummet och tv rummet.. Det röda på kaklet likaså!!!

• BrudSommar2006

Lapinette, vi som inte tittar in i resetråden så ofta och för all del inte kommer iväg på resor så ofta just nu heller gillar resor i den här tråden också! Hur har det förresten gått, verkar det som att det var mensen som kom *hoppas*?

Liten, så dykning i april och ÄL-jakt i maj då? Varför dyker man så tidigt som i april förresten, låter kallt och otäckt? Kör absolut med profylaxandning, finns ingen hejd på vad jag fått användning för det till, minns inte att jag tyckte att det hjälpte under förlossningen, men som sagt bra till väldigt mycket annat.

Hm, orkar nog inte ta mig vare sig till Överskottsbolaget för den lilla möjligheten att de kanske har någoting där eller till outlet, tror Iris får hålla sig inne eller frysa.

• Lapinette

BS - jag blöder precis som vid mens och igår fick jag lite mensvärkar igen och en ny skjuts med blod. MEN (som Tony säger) min jäkla temp ligger fortfarande högt.

Piggelin - du får gärna inboxa mig med!

• BrudSommar2006

Piggelin, nu blev jag också nyfiken, kan du maila länken? Tror du hittar mailadress på FB? Eller inboxa mig också om du nu fått upp snitsen på det?

Liten, kan inte påstå att jag märkt någon skillnad av akupunkturen alls än. Tror mer på alla övningar jag fått i så fall men kruxet är ju att det inte blir gjort så ofta som jag skulle vilja, måste verkligen bli bättre på det, det är ju bara jag själv som drabbas annars.

• BrudSommar2006

Lapinette, så fortfarande omöjligt att veta alltså, vem är Tony, senaste läkaren? Eller nya akupunktören? När är din gyn tillbaka förresten, skulle du inte skjuta honom eller har jag helt drömt det?!

• Grodan12

Jag misstänker att Lappis menar Tony Irving i Let´s dance...

• Liten med Mindre

BS - dykning i Stockholm i april skulle mest vara för min egen del - för att hinna innan det ev blir ny bebis på gång. Det var ju länge sen som sagt. Sen kanske det tar lång tid som senast, och då hinner det ju bli varmare o skönare i vattnet dessutom.

Och som bonus om man nu står ut med kylan, så har ofta inte algblomningen kommit igång, så sikten kan vara fin även här på östkusten. Dök 1 april en gång, men det var för kallt för mig och min utrustning. Får nog låna lite grejor som pallar kylan om det blir av.

Det där med att träna hemma är såååå svårt att få till. Men då ska man glädjas desto mer för de gånger som faktiskt blir av.

• Liten med Mindre

Hmm...till o med jag hängde på vem Tony var. Kan vara för att svärisarna alltid kikar på dansen på fredagar när vi kommer, vilket inte är så ofta förvisso.

• Lapinette

Tony Irvin på Let's Dance ... han säger ju alltid MEN!

Trodde det var du som skulle skjuta min läkare ... ha, ha så han inte kunde åka på semester igen. Han är nog tillbaka nu. Jag ska ju ta blodprov på måndag men kontakten är då med CvL.

Akup. har jag inte gått till på 2 veckor då det känns totalt meningslöst då jag fortfarande har utomkveds.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare