• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

BS - kan profylaxandningen hjälpa tro? Kanske inte mot själva sticket förstås - sånt vill man bara krumbukta sig för att slippa.

Hjälper det något i övrigt? Har du mindre ont när nålarna inte sitter där?

• muggles

Alla nyfikna: spiralutplockningsdatumet (jädrar - vilket ord jag skapade!) ligger fast - dvs efter Åre.

Ore: jag tror inte Piggelin planerar sin egen möhippa el hur menar du?

• Liten med Mindre

muggles - det dök upp en "piggelinbride" längre ner i tråden och rekommenderade någon bubbelpool som de hade varit i...

• Liten med Mindre

Muggles - vi kanske hamnar på samma cykel då? Tänker ju avvakta våren trots allt, för ev allvarliga försök. Tänk om vädret blir fint och jag faktiskt skulle våga ut o dyka i april? Det skulle vara skönt att inte få ett 4 års uppehåll - för då kan jag nog lika gärna sälja alla prylar. Det räcker med de 2,5 år som är nu. Hugaligen!

• Piggelin1

haha, Ore - du är för rolig
    Jag lovar & svär att jag ska berätta när ev bröllopsplaner drar igång Det finns ju typ hur mkt expertis som helst här att fråga, det är väl nästan bara Koko & jag som lever i synd, av alla oss härinne?!
    ...och så dessutom en oäkting ovanpå det

Izzie, MrsB, Kängu med flera - har inte glömt er - ska inboxa länken med husbilderna! Lite bökigare än att maila, därav att jag inte kommit till skott...

• Piggelin1

Izzie, hittade din mailadress, så du har fått länken via mail nu!

• Lapinette

Hej Piggelin! *vinkar*
    Jag drar till Barcelona snart! Tänkte bara passa på och säga det nu när du tittar in .

• Piggelin1

Aaaaah, Lappis - underbart!! Täkte faktist på dig & Barcelona i morse, då jag läste om mässan därnere i tidningen. Minns att det var ett jättefinmt hotell ni skulle bo på - mmmm!
    Är det idag du åker eller framåt helgen?

Kängu & MSW - har inboxat er!

MrsB, vet inte vad det var för fel, men lyckades inte inboxa dig på din adress, försökte med flera olika varianter utam framgång. Om du skickar ett meddelande till mig först, så kan jag reply:a på det.

• Lapinette

Det är på torsdag som jag drar. Ska möta upp partyväninna och fira hennes 30 års dags där på lördag. Ser verkligen fram emot denna helg (förhoppningsvis utan magsmärtor)!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare