• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

Och inte renoverar vi eller dricker massor med vin, eller går på fina restauranger.

Men som vanligt låter det som att alla andra gör - när det är en person i taget som gör en grej.

Sen kan ju vissa av oss leva på minnet från fortstora dar...

• Lapinette

Grodan - vi andra har inte så intressanta saker att komma med heller. Känns som mina inlägg senaste tiden har bestått av ...nu blöder jag igen eller nu låg jag på soffan och grät.

• Liten med Mindre

ska sluta trakassera er och jobba lite. nåt kan jag nog vaska fram som behöver fixas

• Grodan12

Leva på minnen är alltid bra! Måste dock säga att jag ändå är väldigt nöjd med mitt liv. Har aldrig varit särskilt barntokig, men tycker det är jättemysigt nu när jag har en egen!

• Lapinette

Här renoveras det(fast inte lika mycket som hos Vickan), dricks vin, vi går gärna på restaurang och reser så fort det går ... men i avvaktan på det som ni andra har lyckats med och som vi så gärna vill ha .... BARN!

• Piggelin1

Aha, Lappis - Komp-licerat som sagt! Men om hon är från Götet så bara måste hon ju vara attans trevlig

Igår var jag förresten ute & drack vin (Bistro Merlot för er med Gbg-koll) med två "mammakompisar". Första gången vi sågs utan barn, & riktigt riktigt kul med massor av gott tjejsnack! Jag passar på nu när jag är gräsänka Imorgon kväll kommer mannen & Amanda hem igen, så ikväll kommer en annan kompis över på lite mat. Mysigt att passa på!

• Grodan12
    Lapinette skrev 2009-02-17 14:29:57 följande:
    Grodan - vi andra har inte så intressanta saker att komma med heller. Känns som mina inlägg senaste tiden har bestått av ...nu blöder jag igen eller nu låg jag på soffan och grät.
    Det känns bara som om det jag har att komma med är så futtigt i förhållande, det känns futtigt bara att försöka kommentera nu när jag är lyckligt lottad och har fått barn. Jag kan aldrig påstå att jag förstår hur det känns, jag kan bara sitta här och för mig hoppas att det snart ska fungera för alla som väntar, det känns så orättvist att det ska behöva vara svårt för några när andra blir gravida ofrivilligt samtidigt som de äter p-piller...
  • Fru E

Japp visst är livet orättvist ibland men det enda man kan göra är att hitta på fler roliga saker

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare