• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Oj, kan man posta tomma inlägg??!!!

• nennesjuttioåtta

Vi hoppas på det!!! Men tempen sa annat va (spännande att se imorgon bitti!)? Men den verkar ju kajko ändå...

• Lapinette

nenne - ja, den är ur funktion! Om min temp har sjunkit imorgon så tror jag nog ändå att det här var/är min mens. Fast den steg (ÄL) ganska så sent så därför stämmer det inte men igår var det exakt 4 veckor sen jag hade (vad jag tror) min senaste mens. Snacka om att man går och gissar! Önskar jag hade en VUL-apparat hemma så jag kunde se slemhinnan "live".

• nennesjuttioåtta

En VUL-apparat direktuppkopplad till tråden!

• nennesjuttioåtta

Så att du kan få second opinion direkt från oss andra tyckare.

• Lapinette

Men tänk dig att kunna se ... japp, nu är ägget moget och det är snart dax ... eller som för mig nu. Slemhinnan har gått från 14 till zero ... hmmm.. det var mensen.

• nennesjuttioåtta

men precis! Då behövs ingen knapp på magen, och tekniken finns ju redan!

• Lapinette

Exakt! Konstigt att någon säljare inte funderat mer på den här affärsidén. Maken kan ju säkert hantera "stången" som förs upp och så har man en liten skärm där man kan se allt.

• nennesjuttioåtta

"Den lille gynekologen"!

• nennesjuttioåtta

Gör-det-själv-kit. Med glidslem, benställning och en VUL-apparat (kan kopplas till TV'n)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare