• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • kängu

Ore- mums det låter gott!

Langa hit en! (och ge mig "receptet")

• Ore

Jordgubbar (frysta funkar i brist på färska), krossad is, pressad lime, litet sockerlag, litet fruktsoda och valfri mängd Rom (utesluter man Rom kan man gott pressa på litet mer lime). Mixas och serveras.

• Ore

Nu har min dator segat i en halvtimma, men jag har ändå lyckats få ihop två blanketter och skickat iväg dem till rätt mottagare.

Eftersom jag tror att datorn har försökt säga åt mig att ta helg så beger jag mig nu.

Trevlig helg allihop!!!

• Mrs  B

Hej hej

Nyss hemkommen från pulkabacken (1,5h) och vädret är kanon.
    Några minusgrader och STRÅLANDE SSSSSOOOOOOLLLLLLL!!!!!!
    Man kan inte annat än bli GLAD!!!!!

Undra hur många kcal jag brände där??????

Maltes mage är fortfarande kass, men som tur är inte så många blöjor som innan iaf. Hann vara ute efter lunchen innan det kom en laddning till.

Idag har jag varit effektiv:
    -Bakat 3 sorters kakor till Malte
    -Duschat i fred
    -Lagat lunch till mig och pojkarna
    -Varit ute i pulkabacken 1,5h.

Härligt!!!!!!!!!!!!!!

Nu är Max hos en kompis och leker, maken på väg hem och Malte på sitt rum.

BS
    Hoppas Iris krya på sig snart!!!!!
    Max har st 110-116 nu....
    Själv kör jag viktklubben nu och det funkar bra. Byter ut vissa recept och tar bort lite ingredienser och gör det barnvänligt, men även här finns det mycket vitlök.
    Motionen får komma när det passar.

Tinga
    Krya på dig!!!!
    Inte kul att vara sjuk med två småttingar, jag vet...

Cicci
    Hoppas Victor piggnar till och blir bättre snart!
    Max har fått 3 anfall och det första hade de svårt att stoppa på vårdcentralen så vi fick åka till grannstadens sjukhus istället.

• Lapinette

Bye, bye ... säger kaninen som sitter här med en hög av papper medan datorn googlar på trevliga restauranger och mysiga hotell .

• kängu

Nu tar jag helgledigt...
    Ska ha en datorfri helg tror jag, blir så mycket sitta framför datorn hela tiden nu på dagarna när jag håller på med uppsatsen. Ha en härlig helg allihopa!!!

• Fru E

Happ, bokade nyss en ett spinningpass om 45 minuter! Trodde aldrig det skulle finnas plats eftersom det ar jattepopulart pass men de fanns det . Far spinna bort nagra muffins som jag atit i veckan sa slipper maken lyssna pa mitt tjat om det *fniss*

• MSW

"Sliter" i köket är vad jag pysslar med (sonen sover, bra att passa på att göra färdigt så mycket som möjligt innan gästerna kommer då..) väntar på maken..

Ha en super bra helg nu hörni!!!

• MSW

Ea: spinna på ordentligt då!

MrsB: Låter skönt! (både pulkan och maltes mage..) Nästan jag önskar att A vore större och "lurade" ut mig i pulkabacken!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare