• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Fredagskraaaaam!!! Bra initiativ, September!

Telis
    NAAAAAJ, prata inte chokladdessert!! *kurr*

Ikväll blir det sushi och viiiiiin.

• Fru E

Nenne-oki doki då borde det räcka att få en privat ridlektion ikväll med andra ord finns ju redan avklarade lektioner som sitter kvar liksom . Så kanske ÄL inom en eller två dar då...

• nennesjuttioåtta

EA
    Du bör ju vara på ridläger åtminstone över helgen.

• BrudSommar2006

Här är jag och jag är helt slut efter två dagar hemma med Iris! Nu har vi antibiotika-ögondroppar som börjar göra underverk med hennes ögon men då kommer så klart dunderhostan istället!

Idag har vi varit hos frisören, suttit i röd stol, klippt etapp, fönat och fått rosa spraystjärna i håret, trodde aldrig att det skulle gå men där ser man.

Maken får en tårta i present imorgon, orkar inte ge mig ut till fler affärer.

Har just börjat inhandla storlek 104 till Iris men har börjat inse att jag nog inte ska lägga så mycket engergi på det, bättre att satsa på 110.

Skickade efter en jacka på Pippilotta men fick så klart en helt annan jacka, finare och dyrare ska medges men i för liten storlek. Nu är den jackan jag skulle fått slut så nu ska de mäta och jämföra och se vad som kan passa istället. Var nära att köpa en grön PoP jacka idag bara för att ha något men vet inte om Iris sätter på sig en grön.

• BrudSommar2006

Har testat med ÄL-stickor hela veckan bara för att se om läkaren verkligen har rätt och det har han så klart, ingen ÄL här inte. Vet inte varför jag bestämde mig för att plåga mig själv men nu har jag det i alla fall svart på vitt, suck.

• Telemarkgrrl

nenne, chokladchokladchoklad chokladchokladchoklad choklaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!

• nennesjuttioåtta

BS
    Men om nu läkaren har rätt, har han någon idé om vad som ska göras? Hänger det enbart på vikten eller kan du få boosta med Pergotime?

• BrudSommar2006

Cicci, stackars, stackars Victor och stackars er! Usch, hoppas verkligen att kortisonet räcker, det måste ju vara jätteläskigt att bli inlagd så där.

Minns inte vad jag mer skulle kommentera, är så trött, ska vila lite nu innan Iris vaknar tror jag.

• Lapinette

Telis - lite lagom eller så där krämig. Hård på ytan och så krämig inuti. Min brukar stå något längre än vad som står i receptet. Brukar gå ut och kika.

• Fru E

Nenne-jo ridläger är inbokat i helgen, ska bara boka in det hos maken med

Sällar mig till Tellis kör om chhhhhooooookkkklllaaaaaaaaaaaaaaaad för det finns inte mycket som är bättre!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare