• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • MSW

BF-lista - uppdaterad:
    Am 2/5 2009
    Cicci 9/6 2009
    Kängu 21/6 2009
    Koko 29/8 2009
    Frullan
    Frejis

BIM-
    Nenne: Kanske runt den 24/2..? Tillbedjan till nålguden är det som gäller denna månad.. Har redan planerat festligheter för kanylballens dag!

EA: 25/2 Som är första BIM efter mirakelvattnet..

Lappis: Som mest hoppas att X'et ska spolas bort så dom kan försöka på riktigt igen!

Ore: Denna gången håller vi tummarna för att du får stanna uppe på dom rosa molnen!

• kängu

Cicci- stackars dig vilken jobbig natt
    Skönt iaf att besöket hos BM gick bra.

• start september

Kram till Muggles för mormor, sorg tar sig olika uttryck och känns på olika sätt. Ibland dröjer det til begravningen innan det sjunker in, andra gånger tar det ännu längre tid. Eller också blir hon bara snabbt ett fint minne utan att den där djupa sorgen behöver komma.

Kram till Cicci för en eländesnatt, låter som att ni kunde samarbeta då ialla fall.

Kram till A.M, gjort är gjort nu. Förhoppningvis gick det bra. Vi har nog alla ätit sådant i något läge, jag mådde jättedåligt förra året när jag läste det som Koko länkade till eftersom jag nog inte riktigt tagit risken på allvar innan dess så jag vet hur det känns. Risken att det ska ha hänt något är så yttepytteliten, men det är ju lättare för oss att säga än för dig att hantera.

• FruCicci

September, japp vi var tvugna att verkligen sammarbeta, även om jag muttrade mellan varven.

• start september

Och kram till Tinga, magsjuka med ett barn var inte kul, med två vill jag inte ens drömma om.

Och fredagskram till alla andra också såklart!

• Fru E

Cicci-usch vilken jobbig natt . Hade själv krupp ofta när jag var liten.........mina föräldrar upptäckte att om pappa åkte in med mig så gled han förbi alla i kön men åkte mamma in med mig så fick hon sitta och vänta

Hur är det nu egentligen.......kommer aladåben innan själva ÄL, dvs innan man får utslag på stickan eller när ägget väl har släppt???

• Telemarkgrrl

Stackars lille Victor! Hoppas att det inte blir några fler anfall nu!

• Telemarkgrrl

Lappis, en fråga till dig om din chokladdessert. Hur lös ska den vara inuti egentligen?

• nennesjuttioåtta

Cicci
    Åååh stackars VickeVire! Hoppas kortisonet gör att det inte ens blir något anfall (precis som att om man inhandlar grav-test så går graviditeten över och man kissar minus - iaf om man heter Nenne )

EA
    På mig kommer aladåben FÖRE äl, 2-3 dagar kaploff, sen blir det liksom halare och glattare slem efter det.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare