• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • muggles

Aha, 3 av samma verkar det. Bra då vet vi det Nenne

• muggles

måste bara kolla en variant till FREEEDAAAAG

• Fru FruLLan

hamnade lite i möte....

hmmm var var jag.

Hmmmm statistik, har man läst en del eftersom det var obligatoriskt. Kan säga att jag tycker det är bra mycket mer intressant efter jag slutat plugga.

Kan meddela att jag kommer till brunschen på söndag. Helskoj. MEN jag måste dock lämna ett litet men för de kan finnas en risk att jag inte hinner eftersom morgonen innehåller lite familjeaktivitet.

Nenne: lille hjärtegrynet! du var inte alls hård i ditt kontaterande igår att det är SJUKT att jag lägger tid på att deppa över saker i förväg.
    kan säga att du sa inget som maken inte sagt 42000 gånger redan

Svaret är nej jag VET inte medicinskt att det är en kille i magen. men jag VET ändå. På samma sätt som jag visste med borren. och det ska jag lova är fanimej mer säkert än ett UL svar!
    Och ta ut sorger och sörja, älta, bearbeta och ha ångest över saker i förväg. Japp det är jag expert på. Alltid.
    Maken blir tokig och vansinnig på mitt resurs slöseri.
    MEN jag funkar så och gör inga försök att ändra mig. Tyvvär.
    På nåt sätt tror jag att jag gillar att må dåligt över saker i förväg.
    Vilken sjuuuk faaan jag är!!!!!!

Hmmm
    ältar varje dag om jag ska ta reda på könet eller inte. är bara så rädd att jag kommer bli så ledsen så att resten av graviditeten blir ett rent helvete. Kanske bättre att ta smällen med bebisen i famnen.
    Eller....
    VAD ska jag göra,

Sorry för mitt eviga ältande.

Frejan förresten. Lät som du var lite lugnare angående MF nu? eller var det bara som jag ville tro?

vattna blommor.
    Gör jag aldrig. innan jag träffade maken dog alla mina blommor på löpande band. Men sen vi träffades ser han till att de överlever.

hmmm vad mer skulle jag kommentera????

• nennesjuttioåtta

Statistik, lika roligt och intressant som att studera flimmerhår i bältdjurstarmar.

Mugglan

Jag tror att jag kommit på det här med versaler. Om man börjar inlägget med versaler så blir det bara gemena. MEN! om man har skrivit några meningar som vanligt så kan man brassa på hur länge som helst.

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!! Thank god, jag är så jävla less på det här skitgörat så jag tror jag dör. Nu är det helg!!! WEEEEEEEEEEEEEEEEEH!

Frullan darling, du känner din kropp bäst, men har du inte ens ett liten gryn i hjärnan som säger "hohooooo det är ju en tjej därinne, dummer!" ?

AM
    Usch och FY vad hemskt med dina föräldrar!

Nu måte jag installera lite nya program i den andra datorn och sen har jag faktiskt ett jobb att göra, men inget som jag fått av chefen utan från filialen i byn rätt långt härifrån.

• nennesjuttioåtta

Förmodligen gillar jag inte statistik för att jag är så jävla bombad. Så inget fördömande från min sida för er som håller på med det, alltså. Snarare en hyllning.

• Fru E

Hej hopp!

Blev ingen ridlektion igår eftersom jag somnade i ren protest när maken behagade komma hem halv elva och sen deklarerade att han bara skulle äta en macka vilket blev till en sen kväll med jobb och jag var jättetrött så jag somnade vid halv tolv.

Får sätta tron till att det räcker med varannan på dag sen dag 12..........Dags för tråkmöte och koll i tidningen om snyfthistorien

• muggles

Ok du är inte så blond som du ser ut Nenne! Men det verkar funka med några versaler även om man inte skrivit ngt annat först. Korkad programmerare...

• muggles

EA: vilken tur att jag höll fanan uppe igår kväll då! Du och jag cyklar ju samtidigt, fick värsta aladåben igår. Jag drömde våta drömmar natten till igår vilket jag talade om för maken så han var ju tvungen att göra ngt åt det

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare