• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru FruLLan

Är det nåt du gör ofta nenne
    djust studerar flimmerhår i bältdjur?

hur kommer man in på den banan?

• Fru FruLLan

EA hoppas verkligen det räcker med varannan dag! det har ju funkat för andra så.... hoppas gör vi. Men brassa på mer bara!!!

• Fru FruLLan

själv minna jag knappt vad sex och sexlust är
    sååååå tråkigt.

• Fru E

Ja vi får väl se omd et räcker eller ej

Blev lite irriterad på maken för han är sällan hemma före nio och då packar han upp jobbdatorn och fortsätter eftersom han tycker det är roligt och det är hans intresse. Men hallå jag vill inte sitta hemma ensam varje kväll , har ingen lust att hålla mig vaken till tolv varje kväll för att vi ska ha tandborstsex. Usch är verkligen inte på bra humör vilket inte bådar gott för mötet snart men iaf en besvärlig person som man inte kan resonera alls med

Frullan-kag röstar för att ni kollar bebisens kön

• Fru E

Rent vetenskapligt borde det räcka med varannan dag (försöker lugna mina upprörda byxhängsel nu) eftersom de små simmarna kan leva i upp till fyra dagar..........

• Fru E

Korkar upp fredagsbubblet för att göra dagen lite roligare *klunk klunk klunk* någon som vill ha????

• Lapinette

Bara skummat igenom gårdagskvällens chat men varför i hela friden diskutera statistik?! Ja om det inte gäller hur stor chansen är att få utomkveds vilket en dam på FL talade om för mig igår (1-2% och vid IVF 3-4%). Nåväl, i mitt jobb är statistik oundvikligt. Tittar på siffror varje dag.

I övrigt ... så skönt att det är fredag!!!

• MSW

*tar lite fredagsbubbel* Gäller att passa på när sonen sover..
    Annars tyckte han att vi skulle vakna 5.30 idag! Det tyckte inte vi.. men vi var ävl vakna en timme och halv sov en timme.. så vi gick ändå inte upp förrän 7.30..
    Men lite trött är jag allt! Och sonen med.. Då han somnade vid nio ist för 9.30-10.30..

Am: det såg inte så svårt ut.. Skicka gärna beskrivningen!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare