• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

BS-det är inte alltid att stickorna visar rätt heller, vissa får inte utslag på dem även om de har ÄL. Men kanske mer lönt att köra med stickorna när du fått koll på vilka hormoner det är som spökar och du fått behandling mot det?

• Ore

Jamen en halvtimma på motionscykeln ÄR träning!

Vill du göra något mer så är det ju bara att försöka aktivera Iris litet... Ok, kanske inte bästa vädret för det just nu, men leka/busa med henne ute eller ta med henne i vagnen på en promenad är ju också bra träning.

Tycker att det är konstigt att du inte börjat gå ner i vikt än, men förhoppningsvis blir det mycket på en gång när det väl kommer!

• Fru E

BS-sprit får man dricka i GI så fram med shakern

• Lapinette

BS - en halvtimme varje dag ger absolut effekt och är mycket bättre än ingenting alls.

• Fru E

Promenader med barnvagn är jättebra med!

• kängu

Shaker? Kan inte någon blanda till en gooood drink till mig, jag är så jäkla sugen! *lyxproblem*

• Fru E

Nä nu får det räcka med jobb för idag.
    Anammar min chefs ord om "må bra tid"

Trevlig Helg på er alla!

Kikar in ikväll igen

• Fru E

Kängu-det är bara att komma ner till Skåne
    Roligt att blanda drinkar även alkoholfria

• Ore
    kängu skrev 2009-02-13 14:38:36 följande:
    Shaker? Kan inte någon blanda till en gooood drink till mig, jag är så jäkla sugen! *lyxproblem*
    Japp, jag blandar en! Fick lära mig blanda litet drinkar på möhippan, så jag har koll på det. Gillar du jordgubbar så fixar jag till en god, alkoholfri Daquiri åt dig...
  • BrudSommar2006

EA, antagligen är det mycket fiffigare, man är ju nervös bara att man ska missa den enda chans man har om man nu bara har ÄL en gång om året.

Om det inte var sådan isgata ute i hela området skulle jag nog försökt ge mig ut med vagnen idag även om det inte är Iris favoritsysselsättning men det får vänta. Synd att man inte kan vara med henne på tomten, det skulle vara så bra, men vi har inte staket runt hela och hon ska alltid ränna iväg åt fel håll! Inte gör hon som man säger heller, är det någon som har barn som gör som ni säger?! Hur har det gått till i så fall?!

Jaha, nu vaknar hon.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare