• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Telis - prova tills ni får den konsistens ni önskar. Om du har riktig otur kan det ju innebär mååååååånga försök . Som sagt, när vi kommit så långt som till desserten har jag fått i mig lite vin och har noll koll på klockan. Ställer in och sen går jag och småkikar för att se om de har stelnat upptill.

nenne eller kanske någon annan - är du/ni intresserade av mer Crinone? Jag har inte kollat datum på mina men har 6-7 boxar hemma. Några vill jag kanske ha själv (efter FET) men går de ut snart är det ju lika bra att de används.

• BrudSommar2006

Telis, va, det låter läskigt, fast nej, jag har inga njurproblem tack och lov. Men vad tror du att jag ska googla på för att hitta artikeln du läste?

• nennesjuttioåtta

BS
    Vad tror han att du har för horomnrubbningar då? Jag är ju skitnyfiken eftersom jag inte känner mig särskilt utredd...

Lapinette
    Jag har så jag klarar mig, har inte tagit några hittills. Funderar på om det var därför jag fick cysta istället för mens?!?

• Fru E

BS-här är det strålande sol ÄNTLIGEN!!!!! -8 grader imorse, brrrrr

• nennesjuttioåtta

-15! *värst*
    Sol (ok då, lite disigt kanske) och massvis av kriiiiitvit snö!

• Lapinette

Jag såg solen förut (i Stockholm) men just nu vet jag inte då jag stirrar in i en dator/vägg alt. ut i en korridor.

• Fru E

för en gångs skull ligger vår snö kvar med

Så härligt när det är sol, snö och riktig kyla som man kan klä sig mot

• Lapinette

Ok, men om det är någon som vill ha en ask Crinone är det bara att hojta till här inne så tar jag med mig på söndag (gäller även smyläsare).

• Fru E

Lappis-ska fundera lite till, vet inte om jag vågar mixtra mer med kroppen eftersom den verkar få spel på det mesta. Avvaktar nog till när tanten kommer denna gången och ser hur mycket spottingsar som har kommit tillbaka sen Pergon

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare