• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • muggles

Nu har jag läst ikapp fre aktiviteter och...

Cicci: usch för det anfallet! Det lät riktigt otäckt! Stackars Silverfisken. Gött att Guldfisken verkar må bra iaf1

Koko: uj magsjuka - hoppas du tillfrisknar fort!

Telis: attans missade du brunchen! Hoppas det var värt det...

Lappis: nä inte ont i magen nu igen! Vilken evighetshistoria. Hoppas det var tantjäveln nu då.

Jag har fått en mellanblödning el ÄL-blödning nu igen. Skumt. Och så har jag hittat min lust igen! K*t som en liten kanin när det är ÄL-tider...

• Liten med Mindre

Heja Muggles!

Härligt att vara på igen.

• Fru E

Muggles-sällar dig till skaran som är k*t under ÄL-veckan maken är mer än nöjd

*nä möte var det*

• Liten med Mindre

Kängu - jo, det verkar så. Det finns rätt så få hus att kika på, och de som är fina lockar så klart folk. Sen verkar mäklarna återgå till låga utgångsbud för att locka folk o få igång en budgivning.

• Mrs  B

Hej hej

Idag är en blä-dag......

Natten har varit rörig med lite sömn, tanten kom prick som den skulle med värk i magen just nu, barnen är bråkiga, trotsar och rivs och jag har inte gått ner något på denna veckan utan upp 100 g.
    Men men det får gå det också tyvärr!

Nu ska jag läsa ikapp.

• Piggelin1

Liten - jag tycker det är KANON att det är folk på visningarna igen Den enes bröd, den andres död...
    Vår lgh vilar fortfarande, men framåt slutet av denna veckan kommer vår nya mäklare att lägga ut den, om jag minns rätt. Håller tummarna att det ska gå vägen nu! Jag är superglad varenda gång det pratas i media iom att det är fart på bostadsmarknaden igen I höstas var det ju rena natta & allt som media skriver smittar ju av sig på folks medvetande... Så nu hoppas jag att många vågar sig ut igen!!

Cicci, har nog missat att Victor åkte på ett anfall, var det krupp igen ? Ngn som kan uppdatera? Otäckt!

• Liten med Mindre

Piggelin - Lycka till!

MrsB - trösta dig med att det nog inte är många kvinnor som går ner i vikt före mens. I alla fall jag blir extra svullen och samlar säkert på mig vätska och så. Det vänder igen!

Om intresseklubben fortsätter anteckna, så tycks jag just denna mensvecka samla på mig vätska i näsan. Brukar kunna få en inneboende finne i ena näsvingens insida, men nu har det dessutom kommit en på insidan av andra näsborren. Aj och ont! Svullen från näsben till vinge och får bara in lagom med luft (ingen ansträngande konditionsträning med andra ord). Voffo gör di på dette viset?

• Mrs  B

Liten
    Ja, jag får väl hoppas på det.
    Men jag mår mycket bättre nu när jag har regelbundna tider igen med maten och att man kan äta allt (förrutom sött och onyttigt förstås). Det verkar passa mig iaf.

• Ore

Hallå i tråden!

Låter som att det var en trevlig brunch, även om det var två sjuklingar (ff litet avis...)

Men jag varvade min tid mellan att kolla på skidskytte (och vika tvätt samtidigt) och städa. Inte så roligt egentligen, men jag hann med MASSOR och var såååå nöjd med mig själv efteråt. Bland annat en del "sällangrejer" som att rensa badrumsskåp och torka ur kylen m.m. Nästan så jag vill hem och forstätta, bara för att det var så skönt att bli klar med det

Var även och hälsade på min syster och hennes tre vilda barn (de är 10,5 år, drygt 5 och nästan 3...) Småtjejerna ville pärla, så jag skulle ta dit "deras" pärlor - plastpärlorna. Helskoj! Måste nog köpa mer stora pärlor med stora hål till den lilla, hon älskade det!

• kängu

Ore- Visst är det skönt när man har såna dagar där man får gjort massor!!

MrsB- Tråkigt att du gått upp lite, men som Liten säger är det ju ofta så vid mens. Skönt ändå att det verkar funka bra för dig med rutinerna!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare