• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Hahah du åkte verkligen på däng där min vän Jag fick oxå däng...Ansågs för smal o jag var dum som ville äta Cambridgepulver...Får väl skylla på att de inte äter o har sockerfall Inte änns när jag förklarade varför jag går på Cambridgekur emellanåt fick jag vara med...Dumma fruntimmer...Fast några snälla var det där så jag ska inte dra alla över en kam.

O du...Cambridge funkar faktiskt! De smakar helt ok OCH man exploderar inte i vikt efteråt. ...Jag går inte ner något på Cambridgekur längre (väger bara 50 kg) men jag gör det för att "rensa" kroppen, få mina tarmar att inte kollapsa och min matsmälltning/förbränning kommer igång

Mrs D to be skrev 2009-02-04 14:58:51 följande:

hehe "kriget" fortsätter i cambridge tråden. nu börjar det bli roligt till och med. men jag har några med mig där iaf :P skrattretande läsning för den som vill skratta lite.
  • Mikabella

Åhhh ÄLSKAR mina fina felskrivingar...Hmmm "gulkant" låter sjukäckligt!! GULDKANT ska det ju vara Slå mig inte...snälla...

• Mrs D to be

åååååå jag vill ha!! vu vet jag vad jag ska äta i framtiden!!!

jag är med jätte skeptisk men hon har som sagt varit där tidigare och en tjej som har häst där är lite "snobb" du vet endast globolus och morrison nolan i allt sprillans transport världens stam på pionnyn..

den hästen bråkade massa hon kunde inbte skenkla utan att hon sparkade villt omkring sig och gick inte fram ens. dom tog ut denna människan och hon tittade på hästen fråpn stallplan gick iväg och komm tillbaka med två a4 på saker hon inte gillade. bla att det var för höga krav på henne hon gillade inte tränaren mm. Dom ändrade allr och problöemen försvann, då börjar jag tro.. nu ska jag iväg till min plutt och pussa honom. han fick spruta igår så han får stå idag. kommer sedan flickor!!

• Cantaton

Jag tycker att Mrs D to bes felskrivning tidigare var rätt rolig också:

"grönSKAKSstipps"

Mikabella skrev 2009-02-04 15:16:06 följande:
    Åhhh ÄLSKAR mina fina felskrivingar...Hmmm "gulkant" låter sjukäckligt!! GULDKANT ska det ju vara Slå mig inte...snälla...
  • Fjosok

Hemma efter en lång dag!

Hur är det med tråden idag då?

• Hvidbrud

Mikis! Vad gott det lät och så roligt ni verkaer ha haft det.

JAg har sockerfall! Måste äta inan nästa kund! Bäbisen äter allt först....

• Cantaton

Den är väldigt levande

Fjosok skrev 2009-02-04 15:41:54 följande:
    Hemma efter en lång dag!Hur är det med tråden idag då?
  • ingenjörsbruden

Mikis: Lät verkligen supergott!! Mmmmm
    Klart att du inte går upp i vikt igen efter CB....du sitter ju aldrig still stumpan!

Felskrivningar är hur roliga som helst!!!

• Ninnispinnis

Mmmmmmm vad gott! Och vad kul det lät! Fick du ditt Wii till slut? Vad spelade ni? Det är helt sjukt hur tiden försvinner när man spelar

Hahaha, Nypon(ny)! Blev av någon anledning inte ett dugg förvånad att det var du som kom på det

Bitch vs. Pitbull... Lycka till!

Mikabella skrev 2009-02-04 15:05:10 följande:
    Fetsen i lördag var såååååå lyckad. 30pers bjöds på en stor pastasallad med pesta, mozzarella, ruccola, knaperstekt bacon och cocktailtomater plus en couscous-sallad med kräftstjärtar, fetaost, kronärtskocka, grönt äpple och lime/vitlöks yoghurt. Stort nybakat fuccasibröd, ostar och till efterrätt chokladkkor med färska hallon och portvinsgrädde Massor av skumpa och vin...Avsluades med dans "på stan", "natta"kebabrullen och Wii spelande till kl 5.30!!! på natten...eller morgonen kanske man ska säga...Hade grym träningsvärk både här o där i början av veckan kan jag avslöja...Ikväll ska jag rida på ridskolan! En tjej i mitt stall rider där men kunde inte rida ikväll o då fick jag hennes plats Tror jag ska rida ponny...Ush o fy...Ett litet kräk som heter Nypon...(Vad heter den nya ponnyn?- Hmmm ny+ponny= Nypon! Vitsigt va?!) Tro det eller ej så är det faktiskt jag som döpt den, vilket tyvärr inte gör henne mer sympatisk o snäll mot mig...En liten bitch som verkligen biter fram o sparkar bak! Men men det blir ju en utmaning nu när man glidit fram på "lyxåket" Dubai i 5 månader. Mrs D: Var det du som skulle anlita hästviskare/pratare? Spännande. Jag är skeptisk men vill tro o skulle tycka det vore sååå roligt att få uppleva det.Pussssss på er!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!