Mmmmmmm vad gott! Och vad kul det lät! Fick du ditt Wii till slut? Vad spelade ni? Det är helt sjukt hur tiden försvinner när man spelar
Hahaha, Nypon(ny)! Blev av någon anledning inte ett dugg förvånad att det var du som kom på det
Bitch vs. Pitbull... Lycka till!
Mikabella skrev 2009-02-04 15:05:10 följande:
Fetsen i lördag var såååååå lyckad. 30pers bjöds på en stor pastasallad med pesta, mozzarella, ruccola, knaperstekt bacon och cocktailtomater plus en couscous-sallad med kräftstjärtar, fetaost, kronärtskocka, grönt äpple och lime/vitlöks yoghurt. Stort nybakat fuccasibröd, ostar och till efterrätt chokladkkor med färska hallon och portvinsgrädde Massor av skumpa och vin...Avsluades med dans "på stan", "natta"kebabrullen och Wii spelande till kl 5.30!!! på natten...eller morgonen kanske man ska säga...Hade grym träningsvärk både här o där i början av veckan kan jag avslöja...Ikväll ska jag rida på ridskolan! En tjej i mitt stall rider där men kunde inte rida ikväll o då fick jag hennes plats Tror jag ska rida ponny...Ush o fy...Ett litet kräk som heter Nypon...(Vad heter den nya ponnyn?- Hmmm ny+ponny= Nypon! Vitsigt va?!) Tro det eller ej så är det faktiskt jag som döpt den, vilket tyvärr inte gör henne mer sympatisk o snäll mot mig...En liten bitch som verkligen biter fram o sparkar bak! Men men det blir ju en utmaning nu när man glidit fram på "lyxåket" Dubai i 5 månader. Mrs D: Var det du som skulle anlita hästviskare/pratare? Spännande. Jag är skeptisk men vill tro o skulle tycka det vore sååå roligt att få uppleva det.Pussssss på er!