• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Brukar också fnissa lite i smyg åt alla felskrivningar (oftast Mikis )

• Mrs D to be

har jag skrivit det?? när hihi

Cantaton skrev 2009-02-04 15:26:25 följande:
    Jag tycker att Mrs D to bes felskrivning tidigare var rätt rolig också:"grönSKAKSstipps"
  • Mrs D to be

mikkis mitt inlägg försvann som jag skrev innan jag åkte till stallet!! Det jag skrev var att jag också är jätte skeptisk (farligt ord att använda förrästen)*fniss* till sånnt där. Men så berättade en tjej att hon hade varit ute till min boxgranne. en riktig seriös brud med bara globulus och morrison nolan. Nu christ boggie transprort sprillans bmw 5 serien och hästen som matchar det (du fattar galloppen på typen av tjej jag menar) Hon hade problems med sin polle som inte ville gå frammåt sparkade bakut etc. hon tog ut henne på rekomendation av en annan i stallet. Människan kom dit kollade på hästen i 5 min från stallplan gick iväg och kom tillbaka med 2 a4 från hästen. Det stod bla att hon kände att hon inte var bra nog hade för höga krav på henne, gillade inte sadeln, gillade inte tränare..... Dom ändrade på alllt och problemen försvann. självklart var de ju nyfikna på detta med tränare och efter ett tag testade hon henne igen. hästen såg tränaren tvärnitade på stallplan och rörde sig inte ur fläcken.
    När jag hörde det så började jag tänka hm.. kanske inte bara är humbugg..
    Jag vet inte ska ta dit henne för jag är såååå nyfiken på vad buttan vill säga till mig

• Cantaton

Här skrev du det

Mrs D to be skrev 2009-02-04 13:42:22 följande:

vad har du för bra grönskakstipps då?
  • Cantaton

Nu har jag ett bord på mitt kontor! Det var lite mekigt. Vi var tvungna att skruva isär det eftersom vi inte fick ut det genom dörren där det stod - trots att vi hakade av dörren! Men nu är det iaf flyttat till kontoret och ihopmonterat igen. Alltid en början! Ska bara försöka få dit en stol och massa papper också

• Mikabella

Mrs D: Har hört liknande saker o är sugen på att testa. Känns faktiskt som om Dubai är en väldigt "talande" häst. Han verkar fundersam o eftertänksam...Ibland är det som att han vill förklara saker. Han kan se lite "ynklig" ut i ögat o vara lite orolig. Vill ju att han ska vara trygg och glad o hade varit intressant att "höra" om det var något jag kunde göra bättre/ändra på. Har aldrig tänkt på det innan, men Dubai är speciell.

Hvidis: Mmmmm maten var faktiskt jätte god. O super enkel Jag är sugen på sånnadär goda bullar med smör o ost och så en stor kopp gott the som du har i din lilla butik. Skulle vilja gå på thekurs. Är så roligt att du har en bäbis i magen. Spännande. Man känner sig nästan som en slags "moster". BTmoster

Ninnis: Bitch+Pitbull resulterar i arga frustningar från båda parter, allehanda skutt och till slut lugn o ro Ja inte bästa kombon, men bitchen Nypon höll sig på mattan o pitbullen var lugn

Wiiiiii!!! ÄLSKAR! Vi har SuperMarioKart med ratt o det är ju underbart kul. Sen har vi ett galet spel som heter Order up. Man ska bli en mästerkock med stjärnrestaurang. Shit vad svåt. Man ska steka burgare, röra i grytor, hacka grönsaker, fritera och mixa. Jätte rolig ide, men sjuk svårt o ger starka "krampihögerarmenavalltskakandeoviftande"-syndrom.

Cantaton: Roligt med eget kontor. Vuxenpoängen bara haglar in Hur år det med affärerna? Dax att anställa en liten manlig pudding till sekreterare snart kanske?

Ingenjörbrudis: Hahah sant! Är roligt när man läser gamla inlägg o själv kan konstatera att man framställer sig som en liten kanin iblannd. Skutt hit o skutt dit! Men men sån är jag. Ingen rast o ro Jo...ibland. Hur leker livet som fru då? Manglat alla lakan? Syltat o stoppat? Fejjat o donat?

Fjosk: Stackare. Hänger du med i vändningarna? Är vi för kackliga för dig Hur gick det med den svårlagade klänningen?
    O välkommen hem från jobbet föresten

Pussssssss på er allihopa. Är säkert massor jag har glömt att skriva, men då har jag ju något att göra lite senare idag.

• ingenjörsbruden

Cantaton: Struliga bord är ingen höjdare....brukar bara resultera i blåmärken!!! Men skönt när det är på plats!
    Ska du inreda o pyssla en del nu eller?

Mikis: Kanin.. ..ja hahhaa visst skuttar du runt....men du har helt galet mkt energi i både kropp o i dina inlägg!! Energiknippe det är du! O du sprider energin runt dig o vi är SÅ tacksamma!
    Hahahaha funderade faktiskt på att göra körsbärsmarmelad eller nåt i helgen.....men hade inte tillräckligt med glasburkar!! Mangel har vi inte.....men det är gött med nymanglade lakan!! *mmmm* Men det har blivit lite fru-pysslande i köket när mannen har ritat på vårt hus. Men jag ritar hellre på huset än pysslar i köket! *hahahaha* Dååålig fru eller?!

• tobiasochlinda

oj oj oj vad det skrivs i denna tråd!!!!! jisses har man inte varit inne på en dag är det ju typ 5 sidor och läsa ikapp:) här snöar det idag, ska ut och försöka filma en häst jag ska sälja... inte helt lätt att själv både få hästen att röra sig och samtidigt filma :) men skam den som ger sig! :)

ush har hamnat riktigt i sockerfällorna nu igen! men kämpar med att ta ett nytt tag ur det. eller socker och socker, men choklad fällan.. marabou borde förbjudas! :)

• Ninnispinnis

Hej tobiasoch linda! Mår du bra i övrigt? Det är kanske cravings efter socker du har? Lycka till med pållen!

• Ninnispinnis

Tycker förresten det är lite gulligt att Fjosok konsekvent får heta Fjosk i den här tråden

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!