• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Moster-Nissis! Det är ju självklart!
    BT-mostrar kan ju bebisen inte klara sig utan. Inta mamman i alla fall!
    Vad härligt med massage! Hon är säkert jätte duktig! (är hon duktig kan du ju fråga henne om hon vill ta ett barselsvikarat...?)(vad det nu heter på svenska... Hmm...)

• Hvidbrud

Åh! Har helt glömt att tacka er för tips till pressenten till mn bror! TACK! Det blev en tröja... Jätte fin koboltblå. Tror att den klär honom, bara svårt med storleken lite.
    Men tusen tack! Ni är så gulliga allihop! Guud vad tråkigt jag skulle ha det på jobbet utan er ibland...

• Hvidbrud

Passionsblomman: Var har du gått och gömt dig? KAn inte hitta dig någonstans! *saknardig*

• Ninnispinnis

Moster-Nissis, that´s me!

Hvidbrud skrev 2009-02-05 15:33:42 följande:
    Moster-Nissis! Det är ju självklart!BT-mostrar kan ju bebisen inte klara sig utan. Inta mamman i alla fall!
  • Hvidbrud

Hi hi! Oj! Borde kanske läsa igenom mina inlägg innan jag skickar iväg dem? *Fniss fniss* Moster-Nissis *fniss*

• Ninnispinnis

Nej då, i den här tråden är alla skrivfel hjärtligt välkomna!

• ingenjörsbruden

Hvidis: Ja...funderade på det.....men det såg så konstigt ut på de andra ställena!! Hittade ett par som var jättejättetunna som nog kommer att funka!
    Köpa byxor är ALDRIG kul tycker jag....
    Hehehehe nä jag borde eg inte heller köpa bebiskläder.....har bara köpt till andras bäbbar innan.....men nu så borde det vara ok när man är "knocked up o så"

Har haft lite värk i magen idag....tror det är tarmarna som protesterar mot gårdagens överdosering på fetaost o oliver....

BT-mostrar är väl ett måste?!

• passionsblomman

Hej hej! Här är jag!
    Så otroligt gulligt att någon säger sååå!

Jag har faktiskt varit och fikat på stan med MulleNuh idag!! på riktiga verkligheten! Jättekonstigt och roligt!

Hvidbrud skrev 2009-02-05 15:38:11 följande:
    Passionsblomman: Var har du gått och gömt dig? KAn inte hitta dig någonstans! *saknardig*
  • Mikabella

Hahaha vet ni vad jag gör?! Jag är ensam hemma...Dricker rött vin, äter chips med dip OCH spelar Wii!

• passionsblomman
    Underbart!
    Mikabella skrev 2009-02-05 18:11:37 följande:
    Hahaha vet ni vad jag gör?! Jag är ensam hemma...Dricker rött vin, äter chips med dip OCH spelar Wii!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!