• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

hugaligen va ni skrivit idag!!! jag har iaf varit igång idag. började kl 8 i skolan med seminarium om syrgas sedan åkte jag och kompisarna till infektion i lkpg där jag ska ha praktik! Verkade sååå roligt massa pvk och antibiotika. sen ska jag få vara på vaccinationsmottagningen.haha sticka folk *mohahaha*

jag skulle med tycka det var skitkul att träffas i verkligheten!!

min kille är en lite innersluten kille han är lite skadad på så sätt från sin ridskoletid. men han är tillgiven och mysig när han och jag är ensamna på kvällen.

det var någe mer jag skulle skriva men jag kommer inte ihåg vad det var

• Mikabella

Ställer upp på date med dig any time honey
    Mrs D to be skrev 2009-02-05 20:13:33 följande:

hugaligen va ni skrivit idag!!! jag har iaf varit igång idag. började kl 8 i skolan med seminarium om syrgas sedan åkte jag och kompisarna till infektion i lkpg där jag ska ha praktik! Verkade sååå roligt massa pvk och antibiotika. sen ska jag få vara på vaccinationsmottagningen.haha sticka folk *mohahaha*jag skulle med tycka det var skitkul att träffas i verkligheten!! min kille är en lite innersluten kille han är lite skadad på så sätt från sin ridskoletid. men han är tillgiven och mysig när han och jag är ensamna på kvällen.det var någe mer jag skulle skriva men jag kommer inte ihåg vad det var
  • Mikabella

Haha vad roligt att det hela tiden tittar in någon som jag kan få prata med lite...jag är såååå uttråkad redan...Mätt på chips...lite trött på mitt spel och rödvinet gör att det börjar snurra lite

• Mrs D to be

ja men du och jag kan prata lite :P men vart är det som du bor jag har inte upfattat det :P

• Mikabella

Jag bor på västkusten, Halland i den lilla sommarpärlan Falkenberg Vad sägs om Bt-möte med grillning i sommar?!

• Mrs D to be

oo ja det tycker jag absolut!! jag är ju i götet iblad och hälsar på m2b bror det skulle ju vara b ra om det kunnde sammanköras!!

• Mikabella

Ja ja ja!! Jag har stort hus med 3 gästrum o det skulle vara så att ni vill stanna 2 hästar och mindre än 1 km till stallet När kommer du?

• Mikabella

....o mindre än 1 km till stranden oxå!

• Mrs D to be

oooo va roligt!! då blir det en riktig riv galloptur i skogen *hihihi* jo vi får se efter tentorna där i maj då kanske jag står utanför din dörr helt plötsligt!!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!