• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Nu ska jag inte terrorisera tråden längre ;) Ska fortsätta min jakt mot "fine dinning" på mitt Wii

Tack för ditt sällskap Mrs D. Du är såå söt. Puss. Hoppas vi ses.

Ohh ALLA andra i tråden ni mÅSTE oxå komma!!!!!

• MV85
    Mikabella skrev 2009-02-05 20:34:00 följande:
    Jag bor på västkusten, Halland i den lilla sommarpärlan Falkenberg Vad sägs om Bt-möte med grillning i sommar?!
    oooh oooh ooooh får man vara med? O får man låna häst?! hehehe
  • Mikabella

Klart. Jag kan fixa 3! Ni får slåss om Dubai o en skimmel som heter Johannes..jag kan ta b-ponnyn Ramus Han är coolast av allihopa!

Jag är faktiskt seriös. Vill gärna ha en riddag/stranddag/mysdag+grillkväll i vår/sommar!

MV85 skrev 2009-02-05 20:44:27 följande:
    oooh oooh ooooh får man vara med? O får man låna häst?! hehehe
  • MV85
    Mikabella skrev 2009-02-05 20:46:07 följande:
    Klart. Jag kan fixa 3! Ni får slåss om Dubai o en skimmel som heter Johannes..jag kan ta b-ponnyn Ramus Han är coolast av allihopa!Jag är faktiskt seriös. Vill gärna ha en riddag/stranddag/mysdag+grillkväll i vår/sommar!
    Jag hänger gärna på Vet inte om det blir att vi ska flytta här i vår/sommar oxå... men oavsett vilket är jag ju gräsänka en hel del eftersom m2b jobbar i Norge...
  • Mrs D to be

ååå men jag är med seriös!! jag paxar den villdaste av dem!! gissar att det är dubai :-P ne men det måste vi jag har ju min lilla bil!! hoppas att dom hinner ta hem klänningen tills dess i borås. det blir nästan så att du får komma upp dit då och vara med. el så tar vi en tur i gbg

• Ninnispinnis

Det tvivlar jag inte en sekund på!

GRATTIS på födelsedagen, världens finaste Mikabella!

Mikabella skrev 2009-02-05 20:13:25 följande:
    Haha sant..Men jag är precis såhär underbar som jag verkar
  • Ninnispinnis

Jag kommer också på sommardejt! Jag kan ta Nypon

Förresten Mikis, kan du inte bjuda på lite virituell Wii-middag? Mexikanskt passar ju bra så här på en fredag!

• Ninnispinnis

Vilken kille? M2B eller hästen?

Mrs D to be skrev 2009-02-05 20:13:33 följande:

min kille är en lite innersluten kille han är lite skadad på så sätt från sin ridskoletid. men han är tillgiven och mysig när han och jag är ensamna på kvällen.
  • Mikabella

TACK!!!! Vad glad jag blir

Bjuder er alla på fest ikväll! Har arbetat mig upp till italiensk krog nu Stuffolini´s. Bästa pasta o brushettas i hela stada!

*Håller upp den fiktiv dörren, bugar mig djup o placerar er vid mitt finaste bord. Bon apetit!*

Ninnispinnis skrev 2009-02-06 07:34:51 följande:
    Det tvivlar jag inte en sekund på!GRATTIS på födelsedagen, världens finaste Mikabella!
  • Mikabella

Haha tanken slog mig oxå

Ninnispinnis skrev 2009-02-06 07:42:36 följande:
    Vilken kille? M2B eller hästen? Mrs D to be skrev 2009-02-05 20:13:33 följande:
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!