• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • tobiasochlinda

nja socker problematiken har nog funnits hela livet nästan...:( däremot har jag dille på färsk persilja, äter ca 2 krukor om dagen! :) Iövrigt allt bra, har ont i nedre delen av ryggen så jag är 50 % sjukskriven... men annars bra! :)

• Ninnispinnis

Färsk persilja? 2 krukor om dagen?!

Tråkigt att din rygg ställer till det för dig, hoppas det inte blir värre. Skönt att du mår bra i övrigt!

• Pumpkin

Halloj tjejer!

Länge sen jag kikade in här känner jag, har liksom inte känt mig riktigt fit for fight Men idag är jag på (nästan) strålande humör, för ikväll åker vi hem till kära Västerbotten över helgen! Så myspysigt det ska bli. Och gå på husvisning ska vi, och plåga oss själva lite

• Mikabella

Fjosk är ju så gulligt Hoppas du inte tar illa upp Fjosok...

Ninnispinnis skrev 2009-02-05 10:45:20 följande:
    Tycker förresten det är lite gulligt att Fjosok konsekvent får heta Fjosk i den här tråden
  • ingenjörsbruden

tobiasolinda: 2krukor perslilja!!! Jisses! Du får odla hemma ikruka annars blir ni ruinerade!
    Låter som ett spännande projekt att samtidigt filma o få hästen att röra på sig!! Longering kanske funkar?

Ninnis: halsen bättre?

Pumpkin: Sicka självplågare ni är som ska gå på husvisning!! Men det är roligt! Låter som att ni har en mysig helg framför er!

Fjosk låter mkt gulligare o så är det kortare!

Har precis kommit tilbaka från en lunchshopping....hittade ett par mammabyxor efter MKT besvär....VARFÖR gör de byxorna vidare runt höfterna men har samma lårvid som de minsta strl?? *grrr*

Kunde inte låta bli....*hihihi* köpte några bebis-bodies i strl 50 o 56! Vita....men ååååh så gulliga! *hehehehe*

• Hvidbrud

Ingenjören: Ja varför gör dem de så? Fick köpa jätte stor storlek för att få ner låren i jeansen. ¨Så det är tur det är gummiband i dem annars skulle de falla mer, med midjan en dm för stor... Men guuud vad skönt det är mad mamma byxor!

Jag har förbjudit mig själv att ens gå in i bebisbutikr (där man köper kläder alltså..) Annars kommer jag hem med små klänningar i st mini och små tröjor osv osv... Men om några månder så släps jag lös! Ha ha!!

• Hvidbrud

Moster-Mikis! JA!

Har Yogat hela morgonen. Superskönt! Äntligen lite extra energi! Fick lära mid solhälsningen idag och den ser jag fram emot att göra varje morgon. Den påminner mig lite om pialtes-rutinen jag gjorde innan bröllop som var så härlig att starta dagen med. (och vilka magmuskler jag fick!) Ska bli härligt att få mer energi så jag kan komma iform innan jag blir helt formlös.

• Ninnispinnis

Jag vill också vara BT-moster till era småttingar!

Hvidis - Härligt med yoga, det mår ju både kropp och själ bra av. Jag har precis fått en halvtimmes massage av vår massagetjej som kommer på torsdagar. Härligt! Men du är säkert ännu bättre

Ingenjöris - Nja, halsen och huvudet vill inte bli bättre, men det verkar inte bryta ut ordentligt heller. Irriterande! Åh, bebiskläder är ju det sötaste som finns! Än så länge nöjer jag mig med att köpa till de befintliga småttingarna i min närhet

Pumpkin - Mysigt att åka hem! Säkert en massa snö där?

Fjosok - Så länge Fjosk är ok för dig så får du nog heta det här

I övrigt är glad för att min pendlande man är hemma och sköter om både mig och huset. Ska åka hem till vårt nystädade hus och bli ompysslad om ett par timmar

• Ninnispinnis

Cantaton - Kul att kontoret börjar ta form!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!