• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden

Passionsblomman: Klart vi saknar dig!
    va kul med BT-träff! Hur nära bor ni?

Mikis: Låter som en rätt mysig o rolig ensamhemmakväll! Drick lite rödvin för mig med är du snäll!!

Nä goa tjejer....nu ska jag hem till maken o äta potatisbullar....inte min favorätt....men det funkar ibland!

Hvidis: Kan du fråga din yogalärare om bra gravidyoga-DVD?! Har hört att alla yoga-dvder för gravida inte är bra (äldre versioner) då de innehåller övningar som inte är lämpliga för gravida.....

KRAAAM!
    Ses i morgon!

• passionsblomman

Vi bor båda i Stockholmsområdet och på samma sida stan! Alldeles jättebra. *önskar att alla góa bodde så man kunde ses*

ingenjörsbruden skrev 2009-02-05 18:16:31 följande:
    Passionsblomman: Klart vi saknar dig! va kul med BT-träff! Hur nära bor ni?Mikis: Låter som en rätt mysig o rolig ensamhemmakväll! Drick lite rödvin för mig med är du snäll!! Nä goa tjejer....nu ska jag hem till maken o äta potatisbullar....inte min favorätt....men det funkar ibland!Hvidis: Kan du fråga din yogalärare om bra gravidyoga-DVD?! Har hört att alla yoga-dvder för gravida inte är bra (äldre versioner) då de innehåller övningar som inte är lämpliga för gravida..... KRAAAM!Ses i morgon!
  • Hvidbrud

Ingenjören: Jag tror inte han vet.. har är rätt traditionelt Indisk, kör enligt gamla sysyem och han vet vad de gör, så det han säger är: Man kan göra allt minus övningar när man står på huvudet, övningar som öppnar becken och rotchakrat, men det får gärna styrka och grunda det. Det viktigaste är att märka efter. käns det dåligt så låt bli... Så det är lite svårt... Men jag fick solhälsningen idag, den kan man säkert få på DVD. Sen om det kommer modifkationer på den kan jag ju säga till dig, så vi inte gör nått dumt...

Hej PAssionsblomman! Kul att se dig igen! Hur var det att möta någon real life?? Det har jag inte prövat (kanske såg jag mikis på gatan en gång när hon var i köpenhamn, men det kan ju ha varit vilken vacker blond tjej som helst...) Var det spannande??

Mikis! Åh! Jag kåopte dillchips i sverige i helgen... Sån't jag kan sakna i "utlandet", men de ligger fortfarande i sin påse... *Duktigleendetpå* Aknske ska jag knapra lite på dem ikväll för att hålla deg sälskap... Å du, inte förmycket vin när di ska spela wii - man har ju hört hur det har blivit hål i tvapparater med en sån kombination... Men drick lite för mig också ialla fall... Åh, ett glas rött... Mmmm

• Mikabella

Hahaha sötnos!!!! Tack. Du vet att du är väldigt gullig va?
    Tack för komplimangen!

Har nu öppnat min Mexican resturant på Order up! Lagar massor av fina tecxmex rätter. Anställde just en kock som är grym på att hacka saker! Visst bjuder Wii på en underbar låtsas värld? Önskar nästan att det var på riktigt

Känns som att jag dricker vin för alla idag...Men vad gör det?! Imorgon är min födelsedag o mannen är ute med sina vänner o äter...Imorgon kan jag vara bakis, mjuk o nanig hela dagen om jag vill Någon som vill vara med? Har MASSOR av vin sdan festen i lördags.

Åhhhhhhh!!! Just det ja!! Jag KRÄVER att ni som ska bli mammor inboxar sina hemadresser till mig!!! Skall inte terrorisera er...Men som BT-moster måste man faktiskt f skicka en liten present!!!!!! Inget "detbehövsintesnällasdu"-snack nu! OK!?

Puusss!

Hvidbrud skrev 2009-02-05 18:45:44 följande:
    Ingenjören: Jag tror inte han vet.. har är rätt traditionelt Indisk, kör enligt gamla sysyem och han vet vad de gör, så det han säger är: Man kan göra allt minus övningar när man står på huvudet, övningar som öppnar becken och rotchakrat, men det får gärna styrka och grunda det. Det viktigaste är att märka efter. käns det dåligt så låt bli... Så det är lite svårt... Men jag fick solhälsningen idag, den kan man säkert få på DVD. Sen om det kommer modifkationer på den kan jag ju säga till dig, så vi inte gör nått dumt... Hej PAssionsblomman! Kul att se dig igen! Hur var det att möta någon real life?? Det har jag inte prövat (kanske såg jag mikis på gatan en gång när hon var i köpenhamn, men det kan ju ha varit vilken vacker blond tjej som helst...) Var det spannande??Mikis! Åh! Jag kåopte dillchips i sverige i helgen... Sån't jag kan sakna i "utlandet", men de ligger fortfarande i sin påse... *Duktigleendetpå* Aknske ska jag knapra lite på dem ikväll för att hålla deg sälskap... Å du, inte förmycket vin när di ska spela wii - man har ju hört hur det har blivit hål i tvapparater med en sån kombination... Men drick lite för mig också ialla fall... Åh, ett glas rött... Mmmm
  • Mikabella

Åh föresten! Jag äter just dillchips!

• Mikabella

Haha...skrev i en "duktig" tråd om "vad blir det för mat ikväll" att jag äter chips o dricker vin. Tror ni det går hem hos gourmeterna?

• passionsblomman

Hihi, det var jättekul! Fast innan blev man ju nästan nervös! TÄNK om den andre tycker man är helt störd???
    Och spännande att se om folks röster och så passar in på hur de liksom "låter" på bildskärmen...

• Mikabella

Åh jag vill träffa er allihopa!! Ni verkar vara pärlor allihopa!

passionsblomman skrev 2009-02-05 19:47:37 följande:
    Hihi, det var jättekul! Fast innan blev man ju nästan nervös! TÄNK om den andre tycker man är helt störd??? Och spännande att se om folks röster och så passar in på hur de liksom "låter" på bildskärmen...
  • passionsblomman

Det är ju det som är läskigt! här kan man ju sitta och verka både det ena och andra...ses man så kan man ju bli avslöjad...

Mikabella skrev 2009-02-05 19:49:02 följande:
    Åh jag vill träffa er allihopa!! Ni verkar vara pärlor allihopa!
  • Mikabella

Haha sant..Men jag är precis såhär underbar som jag verkar Nemas problema att ses på riktigt Men jag förstår vad du menar

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!