Ingenjören: Jag tror inte han vet.. har är rätt traditionelt Indisk, kör enligt gamla sysyem och han vet vad de gör, så det han säger är: Man kan göra allt minus övningar när man står på huvudet, övningar som öppnar becken och rotchakrat, men det får gärna styrka och grunda det. Det viktigaste är att märka efter. käns det dåligt så låt bli... Så det är lite svårt... Men jag fick solhälsningen idag, den kan man säkert få på DVD. Sen om det kommer modifkationer på den kan jag ju säga till dig, så vi inte gör nått dumt...
Hej PAssionsblomman! Kul att se dig igen! Hur var det att möta någon real life?? Det har jag inte prövat (kanske såg jag mikis på gatan en gång när hon var i köpenhamn, men det kan ju ha varit vilken vacker blond tjej som helst...) Var det spannande??
Mikis! Åh! Jag kåopte dillchips i sverige i helgen... Sån't jag kan sakna i "utlandet", men de ligger fortfarande i sin påse... *Duktigleendetpå* Aknske ska jag knapra lite på dem ikväll för att hålla deg sälskap... Å du, inte förmycket vin när di ska spela wii - man har ju hört hur det har blivit hål i tvapparater med en sån kombination...
Men drick lite för mig också ialla fall... Åh, ett glas rött... Mmmm