• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden

Hahaha Man måste börja läsa LÅNGT upp i tråden annars missar man alla braiga inlägg som hamnade förre ens eget senaste inlägg!! Härligt när det skrivs så mkt!!!

Mrs D: *ASG* Kanonavslut på den tråden!! Du fick till o med in en rättvis förolämpning där med humöret!
    Ja den tjejen kände sig nog som en idiot.....ni skulle ha sett mig....ilskan sprutade ur öronen o jag fick sitta på mina händer för att behärska mig när jag ringde o skällde henne!!!
    Överreagear...moi?! Nääää!

• Mrs D to be

nu ska jag göra wookad kyklingfile med paprika lök och lite nudlar mumms

• Hvidbrud

Här sprutas det ut med inlägg medan jag låg och fick lite skönhetssömn inne på brixen...
    Härligt!
    Jag ska få ravioli med grönsakswok när jag kommer hem idag. Får se hur det blir... Älskar när gubben min lagar mat åt mig, när jag kommer hem från jobbet trött och öm... (men idag är jag kanske lite piggare?) *Gääsp*

Tips på en pressent till en 2 barnspappa på 29år någon?

• Ninnispinnis

God morgon!

Vad har han för intressen? Kanske biljetter till konsert/teater/idrottsevenemang?

Hvidbrud skrev 2009-02-04 14:19:39 följande:
    Tips på en pressent till en 2 barnspappa på 29år någon?
  • Mrs D to be

en beer night med killarna lite revbenspjäll bakad pottis röror etc..

Hvidbrud skrev 2009-02-04 14:19:39 följande:
    Här sprutas det ut med inlägg medan jag låg och fick lite skönhetssömn inne på brixen...Härligt!Jag ska få ravioli med grönsakswok när jag kommer hem idag. Får se hur det blir... Älskar när gubben min lagar mat åt mig, när jag kommer hem från jobbet trött och öm... (men idag är jag kanske lite piggare?) *Gääsp* Tips på en pressent till en 2 barnspappa på 29år någon?
  • Cantaton

Presenter till män tycker jag alltid är jättesvårt!! Vet inte om jag har något bra att komma med där, faktiskt...

• Mikabella

Jag är med dig! Utmärkt sätt att leva

Ninnispinnis skrev 2009-02-04 13:06:44 följande:
    Träning/motion och kalorikoll på maten!Lever lite efter "80/20-regeln" dvs sund 80 % av tiden och unnar mig lite lyx 20 % av tiden
  • Mrs D to be

hehe "kriget" fortsätter i cambridge tråden. nu börjar det bli roligt till och med. men jag har några med mig där iaf :P skrattretande läsning för den som vill skratta lite.

• Mikabella

Hej alla snyggisar!

Ni är såååååååååå gryma på att skriva ju! Ojojojoj! Husbyggen, husköp, grönsaker, träning, hästpratare, frallor....ja det är verkligen en underbr tråd detta som ALDRIG blir enformig eller tråkig! Ni sätter gulkant på vardagen.

Hahaha skrattar lite för mig själv...Tänk om vi träffades allihopa...Vilken hönsgård!! Hahaha oj vad vi hade kacklat Underbart!

Fetsen i lördag var såååååå lyckad. 30pers bjöds på en stor pastasallad med pesta, mozzarella, ruccola, knaperstekt bacon och cocktailtomater plus en couscous-sallad med kräftstjärtar, fetaost, kronärtskocka, grönt äpple och lime/vitlöks yoghurt. Stort nybakat fuccasibröd, ostar och till efterrätt chokladkkor med färska hallon och portvinsgrädde Massor av skumpa och vin...Avsluades med dans "på stan", "natta"kebabrullen och Wii spelande till kl 5.30!!! på natten...eller morgonen kanske man ska säga...Hade grym träningsvärk både här o där i början av veckan kan jag avslöja...

Ikväll ska jag rida på ridskolan! En tjej i mitt stall rider där men kunde inte rida ikväll o då fick jag hennes plats Tror jag ska rida ponny...Ush o fy...Ett litet kräk som heter Nypon...(Vad heter den nya ponnyn?- Hmmm ny+ponny= Nypon! Vitsigt va?!) Tro det eller ej så är det faktiskt jag som döpt den, vilket tyvärr inte gör henne mer sympatisk o snäll mot mig...En liten bitch som verkligen biter fram o sparkar bak! Men men det blir ju en utmaning nu när man glidit fram på "lyxåket" Dubai i 5 månader.

Mrs D: Var det du som skulle anlita hästviskare/pratare? Spännande. Jag är skeptisk men vill tro o skulle tycka det vore sååå roligt att få uppleva det.

Pussssss på er!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!