• Drom

Hur många av er bor INTE med er fästman?

Det skulle vara intressant och veta hur många av er bor inte med er respektive? och som inte har barn. Jag har läst i många diskussioner att ni diskuerar om era barn och bröllop samtigt. Kanske man inte är ensam om att INTE bo med sin fästman och INTE ha några barn ännu?

diskutera gärna:)

• Svar på tråden Hur många av er bor INTE med er fästman?
  • Pumpkin
    Drom skrev 2008-12-11 21:58:15 följande:
    vad? får man inte skämta här lite? det jag skrev är på skoj, jag menar ju inte att jag ska ändra på hans vanor som nån sk 50 tals brud, utan det var ett sarkastisk kommentar!wow, chilla lite
    Nej men jag var ju allvarlig, jag vill veta hur gamla ni är
    Alla älskar Skellefteå AIK
  • Drom

hahah, okey, jag är 24 år

Pumpkin skrev 2008-12-11 21:59:07 följande:
    Nej men jag var ju allvarlig, jag vill veta hur gamla ni är
  • Pumpkin
    Drom skrev 2008-12-11 22:00:42 följande:
    hahah, okey, jag är 24 år
    Som mig då

Skönt att veta att jag kan förväntas leva tills jag är 94, för kan du så kan jag

Alla älskar Skellefteå AIK
  • Nina och Rickard

Lycka till big time
    Måste också bidra med ett roligt talesätt, att "kvinnor hoppas att mannen kan förändras när han gifter sig, och mannen hoppas att kvinnan aldrig kommer förändras. Resultate blir att båda är lika besvikna. Haha..

Drom skrev 2008-12-11 21:52:12 följande:
    ...OCH ATT ÄNDRA PÅ HANS VANOR:pHAHAHAH
  • älskarlivet

Vi bor ihop men har inga barn, gifter oss i juni.

• Drom

Lätt!!!

ät vitaminer och motionera regelbundet så lever man länge:)

Pumpkin skrev 2008-12-11 22:01:58 följande:
    Som mig då

Skönt att veta att jag kan förväntas leva tills jag är 94, för kan du så kan jag
  • Drom

hahahahahahh!!! bäst!

Nina och Rickard skrev 2008-12-11 22:03:12 följande:

Lycka till big time Måste också bidra med ett roligt talesätt, att "kvinnor hoppas att mannen kan förändras när han gifter sig, och mannen hoppas att kvinnan aldrig kommer förändras. Resultate blir att båda är lika besvikna. Haha..
  • Nibla

Och pippa!

Drom skrev 2008-12-11 22:03:22 följande:
    Lätt!!!ät vitaminer och motionera regelbundet så lever man länge:)
  • Nynaeve
    MolsonCanadian skrev 2008-12-11 21:33:20 följande:
    ...Inte kopplat till bostaden, dock, utan att jag har en aversion mot ojämna siffror och inte ville gifta mig 2010. Han tyckte att det var för länge till 2011, så det blev nu i sommar istället. Nina och Rickard skrev 2008-12-11 21:22:40 följande:
    En aversion mot jämna tal måste det väl ändå vara? Det blev lite förvirrande det där :)

Själv bor jag inte ihop med min fästman för tillfället. Vi hann bo ihop i ett år innan han flyttade norrut för att sitta ting. När vi gifter oss (i augusti) kommer vi ha bott ifrån varandra i nästan två år. Men då vet vi att vi klarar både att bo ihop och att bo isär. Och så blir det ju lite extra mysigt att vara nygifta när han flyttar tillbaka...
  • Krystal
    Nibla skrev 2008-12-11 22:04:04 följande:
    Och pippa!
    o shit..då får man gifta sig snart då så man hinner med en del
    Fast lever man längre så är det ju inte fara...
Svar på tråden Hur många av er bor INTE med er fästman?