• Drom

Hur många av er bor INTE med er fästman?

Det skulle vara intressant och veta hur många av er bor inte med er respektive? och som inte har barn. Jag har läst i många diskussioner att ni diskuerar om era barn och bröllop samtigt. Kanske man inte är ensam om att INTE bo med sin fästman och INTE ha några barn ännu?

diskutera gärna:)

• Svar på tråden Hur många av er bor INTE med er fästman?
  • Nibla

Fast den känslan har jag ju fått två gånger om: Dels när vi flyttade ihop och dels när vi var nygifta.

Personligen skulle jag inte heller gifta mig med någon jag inte haft sex med. Men det kan vi ju starta en ny tråd om......

Drom skrev 2008-12-11 21:43:22 följande:
    du använde ordet personligt:) det gillar vi, så därför blir du inte lynchad. Sämtåtsido, men alla funkar ju på olika sätt, eller hur?själv skulle jag personligen inte flytta ihop med någon innan gifte mål pga av den där "känslan" som nygift/nyflyttad:)
  • Drom

nåja, grisen i säcken känslan fick jag när jag var på en blinddate för några år sedan, men när jag gifter mig är det inte grisen i säcken, utan prinsen i mitt liv som jag gifter mig med:)

och de levde lyckliga i alla sina dar:)

• Pumpkin

Tänk på hur ni uttrycker er mot varandra och håll en god ton!

/Moderator

Alla älskar Skellefteå AIK
  • Lissdaniels

Drom skrev 2008-12-11 21:43:22 följande:
    du använde ordet personligt:) det gillar vi, så därför blir du inte lynchad. Sämtåtsido, men alla funkar ju på olika sätt, eller hur?själv skulle jag personligen inte flytta ihop med någon innan gifte mål pga av den där "känslan" som nygift/nyflyttad:)

När vi flyttade till vårt hus för lite drygt 1 år sedan så hade både jag och min blivande ett stort lyckorus, nu har vi åter igen ett stort lyckorus genom att planera det kommande bröllopet så oavsett vilken ordning man tar det så blir det ju en speciell känsla

• MolsonCanadian

Du behöver lära dig att diskussion inte betyder "nerhackad". Du behöver lära dig att om du uttrycker en åsikt på ett diskussionsforum, så får du räkna med att den åsikten diskuteras. Det är du som "sätter igång". Jag har ingenting alls emot att du gör det - diskussioner är intressanta. Vad jag har emot är att du inte riktigt tål att dina åsikter ifrågasätts utan du gör då om det till att du skulle bli "nerhackad".
    Du ställde en fråga, eller snarare några frågor, och så klagar du på att du får svar?

MulleNuh skrev 2008-12-11 21:37:13 följande:
    Jag satte igång för att jag undrade en sak!?Nä men det har jag lärt mig här inne på bt att man INTE får undra eller fråga en sak! För då är man "igång" eller blir nerhackad av vissa medlemmar!
  • Drom

haha, nej sex hör inte hemma här, det hör bakom stänga dörrar och inom äktenskap..."Opppppppps I did it again"...det hör ju till en annan diskussion:P

nåja, vi alla kan komma med sånna kommentarer, men jag tycker vi håller oss till ämnet:)

• Nibla

Fast jag kan nog hålla med om att man känner sin partner lite bättre om man bott ihop. Man känner till personens vanor bättre, ordningssinne, etc.

• Drom

haha

aa, som tex vem som glömde släcka lampan sist:P
    jag har minst 70 år att lära mig om personens vanor OCH ATT ÄNDRA PÅ HANS VANOR:p

HAHAHAH

Nibla skrev 2008-12-11 21:48:22 följande:
    Fast jag kan nog hålla med om att man känner sin partner lite bättre om man bott ihop. Man känner till personens vanor bättre, ordningssinne, etc.
  • Pumpkin
    Drom skrev 2008-12-11 21:52:12 följande:
    hahaaa, som tex vem som glömde släcka lampan sist:Pjag har minst 70 år att lära mig om personens vanor OCH ATT ÄNDRA PÅ HANS VANOR:pHAHAHAH
    Hur gamla är ni om man får fråga?
    Alla älskar Skellefteå AIK
  • Drom

vad? får man inte skämta här lite? det jag skrev är på skoj, jag menar ju inte att jag ska ändra på hans vanor som nån sk 50 tals brud, utan det var ett sarkastisk kommentar!

wow, chilla lite

Pumpkin skrev 2008-12-11 21:56:09 följande:
    Hur gamla är ni om man får fråga?
Svar på tråden Hur många av er bor INTE med er fästman?