• Drom

Hur många av er bor INTE med er fästman?

Det skulle vara intressant och veta hur många av er bor inte med er respektive? och som inte har barn. Jag har läst i många diskussioner att ni diskuerar om era barn och bröllop samtigt. Kanske man inte är ensam om att INTE bo med sin fästman och INTE ha några barn ännu?

diskutera gärna:)

• Svar på tråden Hur många av er bor INTE med er fästman?
  • MulleNuh

Jag satte igång för att jag undrade en sak!?

Nä men det har jag lärt mig här inne på bt att man INTE får undra eller fråga en sak! För då är man "igång" eller blir nerhackad av vissa medlemmar!

• Drom

detta!

MolsonCanadian skrev 2008-12-11 21:30:08 följande:
    Eller så var det just du som "satte igång". Beror på perspektivet.
  • Drom

jo sant, boede är krånligt, men vi ska fortsätta leta och förhoppningsvis köpa en lägenhet när jag är klar:P man kan ju inte bo som studenter föralltid

• Drom

Skulle du inte lämna oss?

MulleNuh skrev 2008-12-11 21:26:08 följande:
    Jag vet att man gjorde så förr. Att man ofta gifte sig och sedan flyttade ihop.Så, nu lämnar jag er.. Förstod att "någon" skulle sätta igång bara för att man tycker en sak!Lycka till alla!
  • Nibla

Med risk för att bli lynchad.....

Jag personligen skulle aldrig gifta mig med någon innan jag bott ihop med personen ifråga.
    Lite som att "köpa grisen i säcken".

Jag flyttade ihop med min nuvarande man efter att ha känt honom i 1,5 månad.

• MulleNuh

EXAKT!!

Nu så! Hej då!

Nibla skrev 2008-12-11 21:41:32 följande:
    Med risk för att bli lynchad.....Jag personligen skulle aldrig gifta mig med någon innan jag bott ihop med personen ifråga. Lite som att "köpa grisen i säcken".Jag flyttade ihop med min nuvarande man efter att ha känt honom i 1,5 månad.
  • Drom

du använde ordet personligt:) det gillar vi, så därför blir du inte lynchad. Sämtåtsido, men alla funkar ju på olika sätt, eller hur?

själv skulle jag personligen inte flytta ihop med någon innan gifte mål pga av den där "känslan" som nygift/nyflyttad:)

Med risk för att bli lynchad.....Jag personligen skulle aldrig gifta mig med någon innan jag bott ihop med personen ifråga. Lite som att "köpa grisen i säcken".Jag flyttade ihop med min nuvarande man efter att ha känt honom i 1,5 månad.
  • Krystal
    Förstår vad du menar..
    Fast jag bor ju med min m2b ett par veckor åt gången, och vi delar ju på vissa utgifter, tex bilen (även att det är hans men jag använder den ju också en del) så det blir ju inte helt "grisen i säcken"
  • Drom

men att anse som en "viss person härinne" att man endasr kan känna sin partner mer om man redan bor ihop är lika sant som att säga att VARJE ÄKENSKAP ÄR PROBLEMFRITT

Svar på tråden Hur många av er bor INTE med er fästman?