• Drom

Hur många av er bor INTE med er fästman?

Det skulle vara intressant och veta hur många av er bor inte med er respektive? och som inte har barn. Jag har läst i många diskussioner att ni diskuerar om era barn och bröllop samtigt. Kanske man inte är ensam om att INTE bo med sin fästman och INTE ha några barn ännu?

diskutera gärna:)

• Svar på tråden Hur många av er bor INTE med er fästman?
  • Drom

och det anser jag mkt ovanligt:)

wow:)

MulleNuh skrev 2008-12-15 22:09:50 följande:
    haha nej vi hade itne sex innan vi blev tillsammans. Då hade vi ju inte träffats! Men vi sexade på efter dag 3 om du nu vill veta!! Love at first sight!
  • MulleNuh

Ja precis..

Hemlig2009 skrev 2008-12-15 22:15:58 följande:
    Jag trodde ärligt talat att det inte var många som levde så längre. De kristna i min närhet har då både haft sex och varit sambo. Och det gör dem väl inte till mindre kristna?
  • Nibla

Här är en till som hade sex tidigt! Haha!

Jag och min man hade sex efter 4 dagar.
    Flyttade ihop efter 1,5 månad
    Förlovade oss efter 1 år 7 månader och
    Gifte oss efter 3 år och 9 månader
    Fick barn efter 5 år

• MulleNuh

haha va roligt! Samma som oss! (nästan!
    sex efter 3 dagar
    flyttade ihop efter 1,5 månad
    förlovade oss efter 1 år och 7 månader
    fick barn efter 2 år
    gifter oss efte 3 år.

Nibla skrev 2008-12-15 22:22:42 följande:
    Här är en till som hade sex tidigt! Haha!Jag och min man hade sex efter 4 dagar. Flyttade ihop efter 1,5 månadFörlovade oss efter 1 år 7 månader och Gifte oss efter 3 år och 9 månaderFick barn efter 5 år
  • Nibla

Fan va' konstlga vi är!

MulleNuh skrev 2008-12-15 22:23:59 följande:
    haha va roligt! Samma som oss! (nästan!sex efter 3 dagarflyttade ihop efter 1,5 månadförlovade oss efter 1 år och 7 månaderfick barn efter 2 år gifter oss efte 3 år.
  • SM09

Min blivande och jag hade inte heller sex ifrån början, tror nog att vi hade varit tillsammans i 4 månader innan vi fick till det första gången. Och om jag ska vara ärlig så blev ingen av oss särskilt imponerad, för det dröjde nog ytterligare några veckor innan vi gjorde det igen. Vi var varandras första pojk/flickvän och bägge oskulder.

Drom: Jag skulle vilja veta vad det är för frikyrka du tillhör, inget illa menat, men jag vill liksom bara veta.

• MulleNuh

slampor!

Näää skoja.'

Nibla skrev 2008-12-15 22:29:23 följande:
    Fan va' konstlga vi är!
  • Nibla
    Nu anmäler jag dig!

Nääää skoja'
    MulleNuh skrev 2008-12-15 22:33:53 följande:
    slampor! Näää skoja.'
  • shakynose
    MulleNuh skrev 2008-12-15 22:33:53 följande:
    slampor! Näää skoja.'
    Hahhhahahhah! Ni är ju rena dygdemönster i jämförelse med mig!
    Jag har nästan aldrig väntat längre än ett par timmar med sex efter att jag kysst någon första gången. Inte om intentionerna varit av det romantiska slaget från början alltså (jag har inte legat med alla jag kysst...). Det är ett asbra sätt att lära känna någon! Därför vinner jag slampstämpeln. Gladeligen.
  • Plummis83

Isf är jag oxå konstig, om inte konstigare tom för jag flyttade in till min sambo nästan direkt (likadant med sexlivet) Hade visserligen min lägenhet kvar i 4-5 månader men det var pga skolan på den orten! Hade blivit sånt krångel tydligen för annars hade jag sagt upp den tidigare!!!
    Sen förlovade vi oss efter 1 år och 1 månad (exakt)
    och gifter oss efter 2 år och 8 månader
    Barn har det dock inte blivit men ingen av oss är redo för att skaffa barn ännu, vi har 2 hundar istället!!

Nibla skrev 2008-12-15 22:29:23 följande:
    Fan va' konstlga vi är!
Svar på tråden Hur många av er bor INTE med er fästman?