• Lennarts Fru

Unga Fruar/Blivande fruar under 30?

Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?

Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)

• Svar på tråden Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
  • J D

Vi ville helst gifta oss i aug eftersom jag tar examen i juni och gärna skulle få jobba ett par mån. innan (rätt tråkigt om det skulle krocka med den händelsen också). 8 valde vi för att det är exakt ett år efter förlovningen och lätt att komma ihåg (8/8 dvs.). Slipper bli en fråga huruvida vi ska fira förlovningsdag också

• Miafiahallonfjärt

Enda dagen som samtliga i familjen kunde vara med då typ alla bor utomlands

• hanjoh

hejsan jag är 19 var 18 när jag gifte mej 5/7-08

• Twixiee
    hanjoh skrev 2009-01-05 10:34:27 följande:
    hejsan jag är 19 var 18 när jag gifte mej 5/7-08
    Oj, och jag som tycker jag kommer att vara ung när jag gifter mig, 23år
    Vad sa familjen då ni berättade om att gifta er?
  • Prazzen

Vi har valt 22 augusti pga att det är 777 dagar efter 070707 när vi förlovade oss.

Var en tanke vi hade och när vi räknade på det så vart det passande nog en lördag så då bestämde vi oss

• Idefixen
    Prazzen skrev 2009-01-05 12:04:06 följande:
    Vi har valt 22 augusti pga att det är 777 dagar efter 070707 när vi förlovade oss.Var en tanke vi hade och när vi räknade på det så vart det passande nog en lördag så då bestämde vi oss
    Va häftigt

Vi har just bestämt att vi ska gifta oss i kyrka, har velat ett tag mellan kyrka och utomhus. Men nu är de bestämt. Så nu ska vi bara spika datum, å i slutet av veckan ska ja ringa å boka
    Sambon får aldrig tummen ur, å göra de
  • Twixiee
    Prazzen skrev 2009-01-05 12:04:06 följande:
    Vi har valt 22 augusti pga att det är 777 dagar efter 070707 när vi förlovade oss.Var en tanke vi hade och när vi räknade på det så vart det passande nog en lördag så då bestämde vi oss
    Oj, där var det tanke bakom datumet Roligt att berätta historien när någon frågar
  • Prazzen

Ja det känns kul och lite genomtänkt.
    det toliga var att när vi började prata om det så insåg vi att siffran 7 dyker upp mycket runt viktiga datum i vårt förhållande.

• Lennarts Fru

vi valde 17de augusti för att de var våran ett års dag =) (tidigt jag vet, men 'r de rätt så är de. )

• J D

Lennarts Fru skrev 2009-01-05 15:23:55 följande:
    vi valde 17de augusti för att de var våran ett års dag =) (tidigt jag vet, men 'r de rätt så är de. )

, Vi har ju bara varit ihop 1 år 5 mån. när vi gifter oss så jag vet vad du menar .

Svar på tråden Unga Fruar/Blivande fruar under 30?