Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
ja gud ja, den klänningen var verkligen fin och den som säljer verkar seriös.. den skulle jag köpa om jag var du. mycket vacker.
någon här i strlek 50 som är sugen på min klänning ? den är till salu (bild i galleri)
Väldigt fin klänning!
och Gott nytt år alla brudar och fruar. Snart drar det ihop sig... detta året är året då mångag av er brudar blir fruar. Håll igång tråden och "skvallret", vi behöver det vi som kommer efter.
Här är ju forumet som passar mig som handen i handsken! Jag gifter mig i juni-09 och då har jag fyllt 23år..
Jag trodde aldrig att jag skulle gifta mig före 30, och under en period så trodde jag att jag inte skulle gifta mig överhuvudtaget. Tänk vad livet dra iväg i olika riktningar
Jag har en fråga, som kanske verkar lite underlig men hur reagerade era föräldrar/släkt/vänner när ni berättade att ni skulle gifta er (med tanke på er unga ålder)? Jag har lite svårt att tolka vissa reaktioner..
Ha det så bra, och trevlig helg!
För min del var det väntat att vi skulle ta steget någon gång och jag vet att min m2b:s mormor har väntat i flera år. Det var ju inge riktiga glädjeskutt som kom ur folket vi berättade för personligen utan mer en undran om... okej förlovningen är ju ett steg i riktningen men NÄR blir BRÖLLOPET? Nej, det var odelat positivt men inga glägjeskutt som sagt. Nu väntar alla bara på att vi ska göra slag i saken och det tänker jag nog hålla hemligt tills inbjudningarna går iväg.
Vilka reaktioner är det som du inte förstår dig på? Kan det bero på att ni inte varit tillsammans så länge eller tror du att folk anser att ni skyndar eller inte passar ihop?
Alla har varit mkt glada utom ett par kompisar och ngn släkting som varit lite avmätta. Vi förlovade oss efter 5 mån. så det beror nog mer på det än åldern. Vi är lyckliga iaf och det är ju det som räknas . Tycker ändå inte att vi är så unga, jag är ju ändå snart klar med min femåriga utbildning vilket känns vuxet för mig. (Jag är 23, fästmannen 24).
jag är ju 20 år gammal och mina föräldrar regareade helt tvärtemot de jag trodde. Jag trodde alla skulle dumförklara mig och vara helt anti, men mamma var så lycklig och hon säger att hon hörde ju och såg hur lycklig jag var av detta och de är klart att hon okså var det då..
min lillebror var jätte stolt.
Från vissa kompisar har de kommit lite kommentarer och sånt men med tanke på att vi gifte oss när vi varit tillsammans endast ett år (känt varandra 2) så kanske de var mer för den sakens skull än att jag är så ung.
Min morfar hade ju lite åsikter om att han är så pass "gammal" som 36år. Det skiljer 15,5 år på oss.
Hej!
Jag är ganska ny på det här med bröllopsfronten men är ju iaf under 30 så tänkte att kanske jag också passade in här. :)
Våra päron reagerade på ett positivt sätt, för dom var det liksom självklart att vi skulle gifta oss snart.
Men vissa kompisar har varit lite sådär.. Har inte trott att vi ska gifta oss förrän lååångt fram (det ska tilläggas att jag bara har varit förlovad sen 31/12-08).
Om vi ens skulle gifta oss.
Typ som om det bara skulle vara en ploj-grej men efter lite beskrivning osv förstod dom att det var på riktigt.
Får fortfarande gratulationer över allt ifrån och det känns underbart :D
kikkelina
när är de stora datumet då? =)
grattis
Tack!
Vi har tänkt oss 30/1-10. Men det beror lite på.
Har inte bokat kyrkan än, tänkte höra med dom imorn.
Jag är också under trettio, närmare sagt 28 när jag gifter mig. Jag och min fästman har varit tillsammans i 7 år, så det kom verkligen inte som en överraskning för våra föräldrar, det var väntat och alla är glada för vår skull.