• Lennarts Fru

Unga Fruar/Blivande fruar under 30?

Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?

Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)

• Svar på tråden Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
  • 20090801

Vi förlovade oss efter 6månader och gifter oss efter tre år och knappt en månad.

• Svanboet

vilken aktivitet det blev på tråden. Roligt att se att så många nya hittat hit.

• Prazzen

Jag tror att man känner om det är rätt och varför ska man då vänta?????

• 27juni2009

oj här kommer jga, gamling i gänget o som hållt länge på bröllopet 28år idag faktiskt o gifter mig 27juni, på vår 10årsdag+ 1dag

• Svanboet

Vi har också väntat med giftemålet länge. Blir nog nära 12 år tillsammans innan vi gifter oss.

• Miafiahallonfjärt
    Prazzen skrev 2009-01-05 19:12:02 följande:
    Jag tror att man känner om det är rätt och varför ska man då vänta?????
    Problemet är väl att skilja på en "våldsam och blind förälskelse" och känslan av att det är "rätt". Ganska många som gått vilse i det träsket...
  • litetbröllop09

..hmm.. under 30 är jag ju men jämfört med många här så är jag gammal 28 i år.. fast det kommer jag nog inte hylla fylla innan iallefall, så 27 år kan jag nog säga att jag kommer vara när jag gifter mig.. vi har inte bestämt ngt datum än nämligen, ska bestämma HUR vi ska göra först o främst

• FruLjungberg

jag är 20 vi gifter oss 2 maj. blir 21 i juli. vi har ett barn ihop varit tsm i 4 år och lite till

• MiaAnd

Vi kommer ha varit tillsammans i 2 år och 1 månad ungefär när vi gifter oss. Förlovade oss efter ca 1 år och 1 månad och det känns jätterätt! Det är första gången i mitt liv som jag känner att jag vill gifta mig överhuvudtaget och bättre man kunde jag inte ha hittat! :D Har f ö äntligen hittat en tiara jag vill ha. :D Och en vigselring... :)

Svar på tråden Unga Fruar/Blivande fruar under 30?