• Lennarts Fru

Unga Fruar/Blivande fruar under 30?

Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?

Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)

• Svar på tråden Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
  • älskarlivet

Jag blir 28 till sommaren och min sambo blir 29 till våren. Vi har varit tillsammans snart 1,5 år och förlovade sen i september.

• J D

Svartvitabruden: har du testat att logga ut och logga in igen? Vet att det hjälpte ngn förut när denne hade sådana där error-meddelanden efter sig.

• baver

jag är 24 percis fyllda när jag gifter mig!

• Twixiee

Jag tror att det var jag som misstolkade min familjs reaktion. Min sambos mamma och syster blev hur glad som helst, för de hade "känt det på sig" och började nästan att planera MITT bröllop så dom DE ville ha det.. Men det satte jag stopp för ganska snabbt
    Mina föräldrar och syster blev inte fullt så exalterade(stavning) - men visst blev de glada för vår skull. Jag tror nog att det kanske kom som en liten chock för de trodde att vi skulle berätta att vi skulle ha barn

Så nu känner jag mig lugn igen..
    Jag kanske ska tillägga att min m2b är 29 (och jag är 23 då klockorna ringer

• Twixiee
    Kickelina skrev 2009-01-04 14:54:23 följande:
    Oj, va länge folk har varit förlovade :D Såå mysigt! Vi kör på den "gamla"modellen :D Med ett år emellan ungefär. Min syster blev inte heller så jätteglad.. Det känns inte så i alla fall eftersom hon inte ens har frågat hur ringen ser ut.. =/
    Samma här - giftemål inom ett år efter förlovningen :)
  • nässlan87

tjenare.

sj 21 hinner fylla 22 när vi gifter oss den 13 juni-09.
    inga vet om det än men problem lär vi nog få för att vi gifter oss.

• älskarlivet

Vi gifter oss också 13/6..

nässlan87 skrev 2009-01-04 18:44:38 följande:
    tjenare.sj 21 hinner fylla 22 när vi gifter oss den 13 juni-09.inga vet om det än men problem lär vi nog få för att vi gifter oss.
  • Lennarts Fru

Jag undrar en sak av er alla, varför har ni valt just de datumen ni valt, vad var de för speciellt med de datumet, eller passade de b ara inkomsten bra eller nått?

• älskarlivet

Vi valde 13/6 för att vi ville ha ett sommarbröllop, men inte allt för sent på sommaren, för då är många på semester.

Vi ville inte ha tidigare heller eftersom vi vill åka på semester rätt snart efter bröllopet och jag jobbar som lärare och då kan jag inte ta ledigt utanför loven.

Lennarts Fru skrev 2009-01-05 09:36:02 följande:

Jag undrar en sak av er alla, varför har ni valt just de datumen ni valt, vad var de för speciellt med de datumet, eller passade de b ara inkomsten bra eller nått?
  • svartvitabruden

Vi valde vårt datum för blir vår 5 års dag och alla barn är gamla nog att medverka vid bröllopet

50 kg på 15 månader - start 090101
Svar på tråden Unga Fruar/Blivande fruar under 30?