Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Jag kommer att vara 29 år när vi gifter oss i juli, och min m2b är då 34 år. Så jag gifter mig precis ett år innan jag fyller "tant" ha ha ha *skämtar*!
Jag kan svara för hennes räkning att det har gått bra- hon har nu fått hem sin klänning igen .
lillalyckan
jag kan förstå att de käånns lite halvknasigt att införskaffa en klänning redan nu eftersom att det är 2 år kvar till din stora dag, men om du har hittat din drömklänning så kanske de är lika bra? skaffa dig en klänning som är aningens förstor i fall du skulle råka växa, för de går ju alltid att sy in den om den fortfarande är förstor när du ska gifta dig.
Grejen är ju den att din drömklänning förmodligen inte finns till försäljning om två år då brudklänningsmotet föändras. Normalt sett så finns deras klänningar från olika collektioner endast att köpa under ett års tid ungefär.
Inte vet jag om ni tycker jag resonerar fel, men jag skulle nig köpt den i alla fall.
paradisfågel
precis som JD säger så har jag min klänning i säkra händer. Klänningen var inte allas smutsig när jag fick hem den som personen ifråga hade påstått. Jag var verkligen förbannad och kontaktade henne via mejl och ifrågasatte henne. de enda svar jag fick på det var hennes kontonummer så jag kunde ge pengarna tillbaka. förstår inte varför hon försöka göra en oärlig affär med någon som var så ärlig mot henne.
Lennarts fru, skönt att du fått tillbaka din klänning så du kan sälja den till en som verkligen kommer uppskatta den! Tråkigt att du fått det bemötandet!
Planerar att gå ner en del i vikt innan den stora dagen, så 13000 känns mycket för en klänning två år innan den behövs... Jag har sparat en massa bilder på den så om jag fortfarande vill ha den när det börjar närma sig så kan jag kanske sy upp en liknande... Kanske inte alls är min drömklänning om 2 år, eller så är det och så ångrar jag mig... suck...
Lennarts Fru skrev 2009-01-28 12:43:19 följande:
[citat]
lillalyckanjag kan förstå att de käånns lite halvknasigt att införskaffa en klänning redan nu eftersom att det är 2 år kvar till din stora dag, men om du har hittat din drömklänning så kanske de är lika bra? skaffa dig en klänning som är aningens förstor i fall du skulle råka växa, för de går ju alltid att sy in den om den fortfarande är förstor när du ska gifta dig.Grejen är ju den att din drömklänning förmodligen inte finns till försäljning om två år då brudklänningsmotet föändras. Normalt sett så finns deras klänningar från olika collektioner endast att köpa under ett års tid ungefär.Inte vet jag om ni tycker jag resonerar fel, men jag skulle nig köpt den i alla fall.
detta hör inte alls till ämnet bröllop men vill ändå fråga:
Jag har två hundar, en liten jack russel. och en schäfer. den är liten nu i och med att den bara är 11 veckor, men om nån månad är den stor.. fullstor ! =) vet någon om en bra sida på nätet eller en bra affär som sääljer billiga hundbäddar som kan tänkas passa för dom båda att ligga i, dom sover gärna tillsammans !
Jag kommer att gifta mig i början av augusti och är 19år gammal/ung:P
Trivs med tanken på att älska min fästman resten av livet..
så trevligt ! =) jag var 19 när planerna för bröllop började och var 20 när jag gifte mig.. snart är jag 21 =) väkommen i tråden RebeckaEhlin
Tack tack.. vi gifter oss den 8 augusti och jag är så lycklig med min lata m2b.-. :P
jag gifte mig den 17de augusti =) en underbar dag