Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Idag fyller min hund 1 år. och min syster fyller 24 =)
på tal om hund så blev vi en extra familjemedlem i måndags. En till hund. En schäfervalp på 8 veckor =) hon heter Hera som betyder "gudomlig och duktig". Min hund som fyller 1 år idag heter Tindra =)
Lennarts fru, va kul med en valp! Grattis!
Wiiiie!
Nu har vi bokat kyrka! 30 maj blir de av!!!
Nog hinner man väl fixa iordning sig innan kl 13 va?
Hon i receptionen försökte nästan få mig att välja kl 15 istället?!
Får väl ha dottern sovandes hos mormor så man "slipper" Fixa iordning henne på morgonen?
Idefixen, klart du borde hinna! Vet inte riktigt hur mkt du tänkt göra på morgonen?
paradisfågel: Öhm, äta frukost, klä på mig, sätta upp håret, lite mascara och ögonskugga. sen är ja nog klar. Eller, ja kanske duschar direkt efter frukost. men, de ska ju inte ta så lång tid.
Idefixen, men då borde du hinna utan problem.. Tänkte om du skulle ha någon väldigt avancerad håruppsättning så kanske de kan ta några timmar..
paradisfågel: Nej, här blir de så enkelt som möjligt.
Är bara närmsta familjen, så de spelar inte allt för stor roll hur jag ser ut
Tänkte göra slingor i håret, och en permanent före, så behöver man inte sätta upp håret så mycke sen
vi har varit tillsammans(förlovade) i 4.5år och till sensommaren gifter vi oss.... jag är 25år.
Jag är 23 år, Vi har varit tillsammans i 4 år, och har en dotter ihop som är 1-år.
Idefixen, låter som att du har all tid i världen då Lycka till!