Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
tack paradisfågel!
puffar upp
Hittar uppenbarligen hit sent, lång tråd! =)
Men jag är oxå blivande ung brud. Kommer vara nyss fyllda 25 när vi gifter oss 31/7 i sommar. =)
vi gifter oss 2011, då är jag 26 =)
kommer att vara 24 år när vi gifter oss medan mannen kommer att vara 25. vissa tycker att vi är unga men efter så länge tillsammans tycker vi att det är dax för nästa steg :)
Wiiie! Nu har jag köpt klänning!!!
Nu är de bara att gå å vänta på att den ska komma hem så man får prova den!!!
Vi blir 28 i år när vi gifter oss, varit ett par i lite mer än 7 år, känns helt rätt!
Brudklänningsjakt ska jag på om 3veckor, ska bli spännande:)
Vi kollar olika cateringalternativ för tillfället, ni som har catering har ni tagit all mat från ställena eller har ni gjort ngn rätt själva?
/Molla
Blir avundsjuk när ja läser om er som köpt klänning... Har hittat den finaste men det skulle vara lite väl galet tom för mig att köpa klänning redan... =(
Sällar mig till skaran!
Jag är 23 nu, kommer vara 24 när vi gifter oss - fylla 25 senare det året...
Han är 27 nu, kommer vara 29 när vi gifter oss.
Datumet börjar bli nästan spikat. Ska på möte nästa vecka med ev. catering och lokal så får se sedan.. men 29/5 eller 5/6 2010 blir det bröllop här i alla fall!
Ska även prova klänningar nästa vecka Ska bli jättekul... har halva fredagen och hela lördagen avsatta tillsammans med en väninna att "göra Göteborg"
Idefixen, va kul att du inhandlat den!
Lennarts fru, hur har de gått med försäljningen av din klänning? Har du fått något svar från henne?