Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Hur går det för alla våra brudar/fruar?
Tack alla för tips om lokaler!
vi valde först catering + lokal för att hålla nere kostnaderna, men sen gikc mina föräldrar in o tar fetsen mot att vi e på en restaurang. INTE mig emot eftersom de egentligen är mitt drömställe att ha bröllopsfetsen på. nu blri d edock att diskutera o förklara för dem hur vi vill ha det, jag har kontrollbehov:-d så kan du ju tänka bröllopsplanering o nån annan duker osv....
Vi har två alternativ som känns väldigt bra just nu.. Ska dock fortsätta titta runt och se om det finns fler guldkorn.. Fortfarande inget datum dock.
har denna tråden dött?
hur har eran jul varigt?
min har varit helt fantastik.
läs gärna min blogg IdaTallhed.blogg.se/
där finns de bilder och sånt från jul och massor av andra tillfällen.
Lennarts fru, tror inte den har dött ut.. Iaf jag har haft massor att göra i december.. Va skönt att du haft en trevlig jul
Min jul har varit lite annorlunda, men trevlig Har firat med min sambos släkt i år vilket är första gången..
nej tråden är nog inte död men den har vilat över jul på samma sätt som jag hoppas att många av er har vilat.
Jag har haft en jobig jul med massor av folk hemma så nu hoppas jag på ett lugnt nyår tillsammans med min m2b och god mat. Ska bli så skönt att äntligen få vara ensamma.
GOTT NYTT ÅR
2009 -brudar ! de närmar sig för er. Lcyka till,.
Hej alla!
Jag är precis ny på detta och hoppas få lite tips, råd och ideer. Jag har ett bröllop som ska bli av i juli.-09..Spännande..
Jaha jo jag kan tipsa om att vi har hyrt en stor lokal där alkohol får förtäras i anslutning till kyrkan.. mkt fint. Jag sökte med runt på massa lokaler, och slet mitt hår. Hittade sedan under herrgårdar.tack så länge och till er alla GOTT NYTT ÅR!!
God fortsättning på det nya året!
Gott nytt år allihopa!!
Har hittat en klänning på internet som jag funderar på....
http://picasaweb.google.com/Nojdis/ZumZum#
Vad tror ni om den, kan de va nått att satsa på?