Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Lennarts fru, vi pyntar julgranen några dagar innan.. Nu till första advent ska vi sätta upp julstjärnorna, ljusstakarna o julgardinerna.. resten (de lilla vi har) åker nog upp senare, när vi gör julgodis o så.. Usch, va tråkigt att de vatt strul med mobil o så för er..
Lennarts Fru skrev 2008-11-27 00:58:52 följande:
det jag tänker på är, varför ska barn ha mobil? när de kommer upp i tonåren förstår jag, då de är mycket på egna äventyr, men barn? de är väl aldrig ensamma så pass att man måste ha tag i dem? Vi klarade ju oss utan?
Inget på hopp, jag vil höra argumentet bara
Ett till par med åldersskillnad. jag kommer att vara 25 år och och han 45 år, vi gifter oss antagligen 28/3-09.
Har då varit tillsammans 3 1/2 år.
Ante är 24 ¨år och jag anser att en mobil är bra att ha då ! Vi har dessutom lite prnlematik med han som jag tidigare nämt och han är under hård uppsikt då han klantat tilld e för sig själv för nån vecka sen. Utan mobilen går han inte utanför dörren. Dessvärre har han en tendens att tappa mobilen men nu har vi köpt en ny för sista gången om han tapopar de... så tappar han den igen så får han stå sitt kast och vara inne typ tills han har råd tt köpa en ny , själv!
varför ska barn ha mobil?
ja de beror ju på vart man drar gränsen för barn och sen beror de ju helt och hållet på hur barnet ifråga är, finns de nån form av problematik som orsakar att barnet måste ha mobil så är de ju en själbklarhet, men de kan ju vara en gammal modell som funkar att ringa och svar med..
Lennarts fru, du menar att han var 14 va?
ja
Vaknade 03.00 och kunde verkligen inte somna om, pigg och allert. Så nu sitter jag här och tröttar ut mig så jag kanske kan somna sen =)
Idag (lördag) Jag jag fixat barnvakt till Lennart barn mellan 18.45 och 22.30 för att jag har en överraskning till min man. Han vet ingenting om detta och kommer nog bli ganska överraskad. Jag ringde barnens mamma idag och hon kunde sitta barnvakt till sina egna barn.. vilken tur =)
Först ska vi på en jätte fin thailändk restaurang och efter det blir det bio. Kanske låter som en helt vanlig helg sysselsättning för många men för oss är de rena rama lyxet då vi aldrig varit på bio tillsammans.. min man är en sån som laddar hem filmer och både han och jag är sånna som ogärna skaffar barnvakt och vi tycker barnen är viktigaste prioriteringen och vi har jävligt dålig ekonomi för tillfället då båda är sjukskriven och tvingas då leva på existens minimum.
så idag blir de mysigt, jag känner att jag vill göra något ihop och vad blir bättre än att gå på bio när man aldrig gjort de.. de som är så mysigt. Vi ska se en film jag vet att han vill se och biljetterna är redan bokade, dom två bästa och mysigaste platserna.
guuuud vad han kommer bli glad och överraskad och gud så jag längtar.
förra året gjorde han en mysdag för mig med. Då blev de lyxig restaurang, sedan bowling och sedan en natlig promenad och sen en film hemma =)
de är ganska ofta vi överraskar varandra smått, men en blomma, en liten present eller nå.. men sällan de blir ganska stort som de ska bli nu (att bjuda på lyxig restaurang är stort för mig)