Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
hej, jag tittar in här med. Jag är 26 när jag gifter mig. Fast jag känner inte det som spec ungt.. känns lite mer som "medel".
Min m2b är 38år så han är ju lite äldre än vad jag är.
Vi har varit ihop nästan 2 år när vi gifter oss, och vissa tycker säkert det är tidigt, men när det känns rätt så gör det!Vi har ju båda haft seriösa förhållanden innan, och när vi träffade varandra kände vi att detta var nått nytt, nåt annorlunda.
Vår familj består just nu utav 5 katter, men ska väl bli nån liten människa också i framtiden
oj, 5 katter är ganska mycket ;P
ja, men känns de rätt så gör de de så låt inget hindra er, jag och min man har inte ens varit tillsammans två år än. men precis som du skrev så har vi båda haft seriösa förhållanden innan men kände båda två att de här var nått nytt =)
bättre..
Jag är 29 och min man är 25, gifte oss förra helgen
Jag är nyss fyllda 24 och mannen 31, vi har varit gifta i 7 månader och tillsammans i 2,5 år.
Jag är 27 och han 33 när vi gifter oss efter 11 år tillsammans :D
Jag kommer vara 23 och han 30, när vi gifter oss kommer vi ha varit tillsammans i 3 år.Varför vänta, är rädd att det inte blir av om man skulle få barn eller så skaffar man hus och då finns det inga pengar.
Lennarts Fru; Ja 5 katter är lite mycket, men jag hade 3 och han hade 2 så när vi flyttade ihop, så var det bara att stå ut
Var inte rädd för att det inte blir av... hur kan man köpa i alla fall. Det gjorde vi Det som händer är väl att man får skjuta det på framtiden.
Här är en blivande brud! Är 20 fyllda nu.. Har inget datum bestämt än men planerar lite nu och då..
Hej jag lägger med in mig här Jag kommer att vara 24 & m2b 38 när vi gifter oss
Vi kommer då har vart tillsammans i 3 1/2 år