• Lennarts Fru

Unga Fruar/Blivande fruar under 30?

Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?

Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)

• Svar på tråden Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
  • Lennarts Fru

småland09

klart du hör till dom unga =)

jag har heller inga barn, men min man har (hör och häpna) 4 stycken, pojkar .. =) Min man är ju nästan 16 år äldre än jag. Men vi har en gemensam hund, eller de är väl mest för att jag vill ha den, eller alla vill ha den men de är jag som går ut med den, tränar den och sådant.. mer mitt intresse, men min man älskar henne så de är sjukt .. gud vad min man och Tindra älskar varanda, varje gång min man varit borta och han sen kommer hem så ställer sig Tindra i hallen och små ylar av glädje =)

• Wingtear

jag blir 25 om 2 veckor, m2b är nyss fylda 22. Vi gifter oss om 4½ vecka... små paniken kommer krypande...

• Lennarts Fru

kul med någon mer än jag som har en lite äldre, min man är 36 och jag 20 så de skiljer dryg 15 och ett halvt år, nästan 16. Han var dock 35 när vi sa ja till baradra i augusti men fyllde 36 i oktober =)

ElinPierre skrev 2008-11-21 17:06:16 följande:
    Jag kommer att vara nyss fyllda 25 när vi gifter oss 9 maj nästa år.. Skillnaden på oss och många andra är väl att P är såpass mycket äldre än mig. Han fyller 38 strax innan bröllopet. Då har vi varit tillsammans drygt 8 år!
  • ElinPierre

Se där, då var vi inte så "ensamma" om det som jag trodde..

Lennarts Fru skrev 2008-11-21 17:07:36 följande:

småland09klart du hör till dom unga =)jag har heller inga barn, men min man har (hör och häpna) 4 stycken, pojkar .. =) Min man är ju nästan 16 år äldre än jag. Men vi har en gemensam hund, eller de är väl mest för att jag vill ha den, eller alla vill ha den men de är jag som går ut med den, tränar den och sådant.. mer mitt intresse, men min man älskar henne så de är sjukt .. gud vad min man och Tindra älskar varanda, varje gång min man varit borta och han sen kommer hem så ställer sig Tindra i hallen och små ylar av glädje =)
  • MaSe

Jag kommer med vara 25år när vi gifter oss den 27:e juni. Min sambo kommer då vara 38år men fyller 39år en månad senare... vi har varit tillsammans i 1år och 4 månader men känns det rätt så gör det

• Lennarts Fru

ja, så är de.. jag och min man hade varit tillsammans exakt ett år när vi gifte oss, vi gifte oss på våran 1 års dag. Men som sagt,känns de rätt så gör det..

MaSe skrev 2008-11-21 21:38:35 följande:
    Jag kommer med vara 25år när vi gifter oss den 27:e juni. Min sambo kommer då vara 38år men fyller 39år en månad senare... vi har varit tillsammans i 1år och 4 månader men känns det rätt så gör det
  • andbeyond

Härligt gäng som samlats här :)

Lennarts Fru skrev 2008-11-21 21:44:39 följande:

ja, så är de.. jag och min man hade varit tillsammans exakt ett år när vi gifte oss, vi gifte oss på våran 1 års dag. Men som sagt,känns de rätt så gör det..
    Så himla sant! Vi kommer vara 25 och 27 när vi gifter oss. Kommer varit tillsammans i 5 år. Känns SÅ rätt. Vi förlovade oss 2006 så vi kände att det var rätt redan då!

Trevlig helg till er alla!
  • Esonda

Vill mer än gärna hänga på här. Kommer inte gifta mig än men jag räknar att inom 5 år iaf ;) och då kommer jag vara 25... Har varit tillsammans med min lilla grek nu i 1 år och 3 månader. Pratat MYCKET om vårt bröllop men han fortsätter att säga inte än när jag frågar när...

• EmMa09

Jag kommer vara 23 år när vi gifter oss och min sambo kommer samma år att fylla 27. Har varit förlovade sedan 2004 och tillsammans sedan 2003. I maj gifter vi oss äntligen!

Svar på tråden Unga Fruar/Blivande fruar under 30?