• Lennarts Fru

Unga Fruar/Blivande fruar under 30?

Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?

Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)

• Svar på tråden Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
  • EmMa09

Vi väljer också att gifta oss innan vi försöker få barn, av den enkla anledningen att Vi vill ha ett bröllop som bara är vårt, inte behöva "ta hänsyn" till barn, och så kan vi åka på våran härliga smekmånad utan barn!

• Goldi

jag kommer va 26 i sommar och mi sambo 29
    Lennarts Fru skrev 2008-11-21 15:43:05 följande:

Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
  • Brud juni 09

Jag kommer vara 29 och min man 32. Längtar!!!

• svinto83

Jag håller med EmMa09 vi är inte religösa och väljer därför borgerligt och vi vill kunna ha vårt bröllop och vår fest och vår semester på VÅRT sätt och sen vill vi njuta av varandra innan vi blandar in någon annan i vårt liv

lite ego kan man ju få vara :D

• Esonda

Lennarts Fru: För det första mycket bra skrivet :) Ålderna har inget med kärlek att göra, Men jag måste ändå påpeka att jag leta faktiskt efter en äldre för det är Många 20 åringar som är omogna av sig och jag sökte efter ett riktigt förhållande. Vilket jag hittade. Min sambo är 9 år äldre och jag misstänker starkt at jag tar fram det lite barnsliga i honom medan han tar fram det mogna hos mig. :)

Många som också har sagt att det aldrig kommer att hålla. MEN vi vet att det kommer hålla. Om inte för resten av livet så halva åtminstonde haha ;)

• SidenRos

vi kommer att vara 21 båda två så vi är relativt unga. =)

• Soon and very soon

måste bara in sticka att man kan ha ett "bröllop som bara är vårat" fast man har barn! lite OT jag vet,sorry IDA en lite parentes bara. (inte menat att ida skrivit detta)

• 20090801

Jag kommer vara 27 och min man 33.Glad

• Marie88

Jag kommer vara 20 och min m2b 22.

• guldlockm

Vi kommer att vara 28 båda två!

Svar på tråden Unga Fruar/Blivande fruar under 30?