Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
ok... ingen fara på taket än så länge med andra ord
min man kommer vara 26 och jag blir 25 3 mån efter bröllopet...
Vi gifter oss 12 sept 09 och har då vart tillsammans nästan 2,5 år...
Jag kommer att vara 29 år, min blivande har precis passerat 30 år när vi gifter oss. Vi har då varit tillsammans i 10 1/2 år. Våra två pojkar kommer att vara 3 resp. 5 år.
Hej på er! Jag hoppar la in här jag med...
Jag är 25, kommer att vara 28 när vi vigs, då har vi varit tillsammans i 7 år. Min sambo och barnens pappa är 35 nu, alltså 9 år äldre än mig. Han har två barn sen tidigare och vi har två gemensamma, de kommer att vara 16, 10, 4 och 2 vid tiden för bröllopet. I likhet med många andra här så har jag aldrig känt mig bekväm med jämnåriga killar, vill ha en man!
Min m2b friade på nyårsafton 05/06 med orden "jag vet inte när vi kommer att ha möjlighet att gifta oss, men jag vill att du ska bära min ring". Att vi gifter oss nu är lika delar trygghet och kärlek. Iom att han har barn sen tidigare måste jag gå från huset om det händer honom något, eftersom jag då måste köpa huset av dem, vilket inte funkar. Vi har dock ett oförskämt bra förhållande, så giftermål känns som ett naturligt nästa steg.
Jag är nog lite bortskämd med att han har åsikter om bröllopet och är aktiv i planeringen och allt det där, trots att det är så långt kvar. Med fyra barn får man planera långt i framtiden för att hinna spara pengar och fixa allt... Jag låter honom koppla av med WoW, han låter mig få fantisera om bröllopet.
Är det förresten fler här som kommer att ha lite DIY-tema?
haha, jag e 26 för tusan!
vad betyder diy??
Ah, just ja! =)
Jag kommer vara 26
Han fyller 27 en månad efter bröllopet
Har varit ett par i drygt 5 år
Har en son å 8 månader.