Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Lennarts fru:
Jag önskar min m2b kunde överraska mig på det viset ibland. Jag hoppas ni får en underbar dag/kväll och att ni passar på att mysa ordentligt i biomörket.
Idag har jag varit och köpt en liten söt och guld/vit skimrande fotobok som jag har för avsikt att föra planneringskalender i. Det är himla roligt att hämnha här och jag har en liten blogg igång men vissa detaljer vill jag ändå jobba på med papper och hederlig gammal penna. Det hela kommer bli en liten scrapbook om min tid som blivande brud och ska förhoppningsvis avslutas med en kort sammanställning om hur dagen slutligen blev.
Är det flr som har gjort så när planerna inför bröllopet skule formuleras och blötas och stöpas?
Hej hopp... Hoppar med i denna tråd!! Är 20 och min m2b 22. Och nu är datmet satt!!! 4.2.2009 en helt vanlig förmiddag, så först borgerlig vigsel och sedan bär det av på bröllopsresa!!
På måndag börjar det praktiska av vår planering, för då skall hindersprövningen in, lokal för "efterfest" bokas och så tänker jag beställa min kinaklänning!!! Är så upprymd att jag nog inte kommer sova en blund innan måndag. Lyckotjut!!!!
Svanboet, vi har ingen scrapbook.. Vi har anteckningsblock o en pärm där vi sparar saker som vi tycker e fint.. Provkort som jag gjort osv..
hej alla...
vi ska gifte oss 31/1-09 då jag fyllt 21 och min blivade fyller 26 2 månader senar.. vi har då vart tillsamans i 4,9 år och förlovade i 4,7 år....
J D skrev 2008-11-30 09:34:15 följande:
Vi gifter oss i April 2009 och då har jag hunnit bli 29 år. Min sambo är 5 år äldre än mig :)
Får man va med här?
Vi planerar att gifta oss den 19/6-09.
Kring påsk får vi veta om de blir de datumet eller inte.
Men, i vilket fall som helst så ska vi gifta oss under sommaren nästa år.
Ja kommer då vara 24 år och sambon 27 år.
Vi har då varit tillsammans i 4 ½ år, förlovade i 3 ½ år.
Har dock känt varann i nästan 8 år!
(vi var tillsammans typ 2 månader 2001, på den tiden man var ung å inte var tillsammans längre än så )
Har en liten dotter tillsammans som är 3 månader nu
Tycker de svåraste är att välja ring!