Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
okej...jag blir väl lite för gammal då. Är under 30 nu, men när vi gifter oss så ska jag precis ha fyllt 31, två veckor efter ungefär...
vi gifter oss i maj-09 och då kommer jag vara 27 och min m2b 28 (han fyller 29 det året i nov)
välkommen in i värmen alla nya =)
Om nån har lite att göra, så får ni gärna gå in å kolla i mitt galleri å säga vilken vigselring ni tycker ja ska välja
ska byta ut min forlovningsring, bild på den ja tänker köpa finns i galleriet den oxå!
Jag har sån beslutsångest!
Nu är de ju iofs ingen brådska, men ändå
nu gillar jag ju allt med diamanter så den smala med diamonds röstar jag på!
Idefixen, svårt att säga. Båda ringarna var fina men olika. Ringen ska ju passa dig stilmässigt men även när de gäller tex bredd.. Har man korta fingrar tex så e de kanske inte så lämpligt att ha två breda ringar.. Har man långa fingrar kanske man skulle passa bättre i lite bredare..
J D, nyfiken i en strut som man är så kan jag inte låta bli att kolla upp o se hur den ser ut..
form-mässigt passatr ju ring 2 väldigt bra .. men jag tycker ring 1 ed flera diamanter var snyggare =)
Hej hoppla!
Gifter mig 20090822 och har då fyllt 27 år, min sambo är 9 år äldre. Vi har varit tillsammans i 9 år och har två söner på 3,5 och 1,5 år.
Vi har förlovat oss, köpt villa, Volvo och avlat barn, dock ej köpt hund, så giftemål är grädden på moset för oss!
Jag har skrivit i din gästbok men kommenterar här med. Jag gillar båda men röstar nog lite mer på den med flera diamanter.
Lycka till!!
Goaste: Vi ska också gifta oss den 22/8 -09 då jag 27 och han 9 år äldre. Har också förlovat oss, köpt hus och bil (dock ingen volvo) men inga barn än. Hoppas kunna börja efter bröllopet.