Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Jag själv är 23 år på bröllopet, hinner fylla innan vi gifter oss. Vi har varit förlovade i snart två år. 21/3 - 07 förlovade vi oss. Själva förlovningen var ingen överraskning för släkt och vänner. Men för släkten blev tydligen beslutet om att gifta oss det. Kan ju säga att många i min släkt inte gift sig utan är nöjda med att vara förlovade. Min far vart jätte glad, mor och syster såg ut som om jag lastat på dem en massa problem, syster ska vara tärna men det är allt dem har på sig, mina vänner har varit jätte positiva! Än så länge är det inga skumma kommentarer om ålder på mig eller honom. Skiljer ju 11 år mellan oss.
oj, vad långt det blev... Vigseln kommer ske 8/8 -09.
E ung blivande brud antar jag. :) Kommer va 25 år när det hela händer. Kan ju tillägga att vi e på femte förlovningsåret så känner oss redo för nästa steg :) Ingen kommer att bli chockade iheller tror vi.
Oj, va länge folk har varit förlovade :D Såå mysigt! Vi kör på den "gamla"modellen :D Med ett år emellan ungefär.
Min syster blev inte heller så jätteglad.. Det känns inte så i alla fall eftersom hon inte ens har frågat hur ringen ser ut.. =/
Vi gifter oss också inom ett år- eller snarare exakt ett år efter förlovningen/frieriet .
Det känns rätt för oss :D Direkt på förlovningsdagen började folk fråga om datum för bröllopet :D Och jag längtar :D:D
Ja, för oss med, vi skulle inte ha förlovat oss om vi inte hade tänkt att gifta oss snart.
Här hör jag också hemma
Kommer vara 26 år när vi säger jag med en sambo (blivande man) som är 32 år.
Vi har varit tillsammans i 3 år när vi gifter oss och förlovade i 2 år.
Dom som vi har berättat för har bara varit positiva!
Kan joina här med 25 nu och är väl *räkna* 27 när jag blir gift
jag och min man gifte oss enligt de gamla traditionerna, inom ett år efter förlovning. Vi förlovade oss den 24 december -07 och vi gifte oss den 17 augusti -08