Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
jag och min man förlovade oss faktiskt på julafton -07 =)
Intressant att det är såpass vanligt med stor åldersskillnad mellan kille och tjej! Jag kommer att vara 27 år när jag gifter mig med min fästman. Han kommer att vara 35 år. Vi har varit tillsammans i drygt tre år nu och han friade på vår treårsdag.
Just nu består vår familj av oss två och min katt. Familjen kommer att utökas med en kattunge i början av nästa sommar.
va trevligt =)
jag är dock ingen kattmänniska, jag har lite "respekt" för kattklor ;P Men i våran familj finns en hund, fyra barn, jag och min man och de sk förmodligen eventuellt ökas ut med en liten hund till när min hund får valpar, men när de ska bli vet vi inte .. i slutet av sommaren kanske? =)
vi längtar så klart efter ett gemensamt barn också. =)
Jag kommer att fylla 25 och han fyller 30 några månader efter bröllopet. Vi gifter oss på vår 4 års dag i februari.
Vi gifter oss i maj nästa år och då har vi varit tillsammans i nästan 8 år och jag fyller 24 och min blivande 26 Vi är de första i vår bekantskapskrets som gifter oss.. Många har inte ens en tanke på det.. Men det struntar vi i!
Oj, här har det hänt roliga saker sen jag va in sist. Välkomna alla blivande brudar och gifta fruar. Så roligt att det är så många som har träffat rätt kille/tjej men jag tycker att jag ser en oroande trend av förklaringar på hur länge man varit ihop innan man gifter sig... känns det rätt och riktigt; Gör det då bums för jag tror att livet blir en gnutta härligare då.
Ja, varför ska man vänta bara för att man inte har varit tillsammans länge. Jag har nog inte hört nån som sagt till oss att vänta, förvånade kanske dom blir, men ett bröllop är ju stort.
Jag tycker att man hör oftare nu att mannen är äldre. Men man fastnar väl för personen, och åldern är bara en siffra som tur är.
Hejsan! vi gifter oss om två år hade vi tänkt då är jag 28 och han 29, då har vi varit tillsammans i 10 år. Jag bara hoppas allt är lika bra då som det är nu!
Jag var 25 när vi gifte oss. Då hade vi 2 barn och varit tillsammans i 8 år. Så visst var vi "ganska" unga men vi tog steget att skaffa barn (som är ännu större än att gifta sig tycker jag) ännu tidigare. Så det var ganska självklart för vår omgivning att vi skulle gifta oss. Det var mer "äntligen"
Personligen har jag alltid haft för avsikt att skaffa barn efter giftemål men det är bara en sån där föreställning som jag haft sen liten. Det är mer en trygghet, att veta att killen som i så fall är far till barnen också har kännt trygghet i vårt förhållande så pass att han gått med på vigsel... kanske en dum föreställning, vem vet.