Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
vill tillägga att vi hade tur med vädret.. de öste ner regn i 4 dagar före .. dagen vi gifte oss var de strålande sol och sen ösregnade det igen 3 dagar efter de ;) tala om tur !
Det måste ju vädergudarna ha planerat åt er ;)
Lennarts Fru skrev 2009-01-29 02:17:31 följande:
ja, jag misstänker de ;)
Lennarts fru, de låter verkligen som att ni hade tur med vädret
Vi har ev bestämt nytt år då vi ska gifta oss Datum är inte riktigt klart, men vet iaf på ett ungefär
Vi hade först tänkt den 22 maj 2010, men av olika anledningar så har vi bestämt att skjuta på de..
paradisfågel
hur kan du ha din bloggadress skriven i silver längst ner i alla inlägg? kan man göra nån inställning så de blir så eller vad??
varför har ni valt att skuta på de.. de angår inte mig egentligen.. jag bara undrar av ren nyfikenhet. Blir de 2011 istället då eller?
Lennarts fru, har köpt till PLUS-tjänsten. Då står de längst ner Sidfot och där fyller jag i min bloggadress i inlägget
När det gäller att vi skjutit på de så är det dels för att han har sökt utlandstjänst, och om han skulle bli antagen (vilket vi båda tror att han kommer bli) så kommer han ev komma hem samma månad som vi skulle gifta oss.. Och när han kommit hem efter att ha varit borta ett halvår så tror jag att vi helst av allt bara vill få tid att umgås.. Sen är det lite pga ekonomin. Jag pluggar och jobbar, och han jobbar.. Båda har anställning vid behov vilket innebär att det inte är säkert att vi får jobba så mkt..
Lennarts Fru skrev 2009-01-28 19:02:49 följande:
Jag har hunnit bli 24 och m2b blir 30 veckan efter bröllopet :)
paradisfågel.. har du sett att du vunnit desognen du tävlade om på min blogg ? =)