• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • lanovia 08

hehe chefen skulle nog bli liiite paff!
    Men tätare mens borde definitivt betyda fler ÄL = fler chanser

passionsblomman skrev 2009-01-27 22:05:55 följande:
    OOOOO ja, det är MENS, för fulla muggar...inga som helst tveksamheter. Särskilt inte med ledning av den BRUTALA PMS jag har låtit min omgivning stå ut med i flera dagar! Jag veeeet vad värdo det är när det är utslag på de(dyra jäkla) stickorna, och så är han INTE HEMMA på flera dar! Det borde vara förbjudet! "By the way chefen, kan ni inte lägga min mans skiftarbete utifrån min -oregelbundna-menscykel"DET vore ett oväntat samtal tror jag...
  • lanovia 08

Nej det tycker jag inte! 8 gången gilt låter perfekt. (Inte för att jag vågar tro på det för min skull.) Jag har börjat komma farligt när 9e gången gillt (men föst en 8e) och det skulle innebära att jag riskerar att ligga på förlossningsborde på min födelsedag. Hmmm... men hellre det än inget barn

Baby S skrev 2009-01-27 16:09:52 följande:

Är det för mycket begärt med ett pluss på försök nr 8 samma månad man blir gammal och grå dvs februari? Känns som det börjar bli dags!
  • lanovia 08

Oj förlåt alla mina inlägg på raken här men måste ju försöka kommentera på så mycket som möjligt.

• ingenjörsbruden

lanovia: Du har verkligen tagit igen det du inte hann skriva igår!!

öööö i dag mår jag apkasst....tror dock inte det är gravillamående.....har ont i kroppen o spyr som en kalv......
    Det värsta med att jag spyr är att jag får massor med småsmå blodutgjutningar runt ögonen....så nu ser det ut som att jag fått stryk!

• Ninnispinnis

Hihi, Lanovia, det är bra att någon är vaken och aktiv så här på morgonkvisten Jag körde ju ett "inläggsrace" igår kväll...

• lanovia 08

He fastnar lätt här på morgonen, då slipper jag ju börja jobba.

Är det vinterkräksjukan som drabbat dig ingenjören?

ingenjörsbruden skrev 2009-01-28 08:21:48 följande:
    lanovia: Du har verkligen tagit igen det du inte hann skriva igår!! öööö i dag mår jag apkasst....tror dock inte det är gravillamående.....har ont i kroppen o spyr som en kalv......Det värsta med att jag spyr är att jag får massor med småsmå blodutgjutningar runt ögonen....så nu ser det ut som att jag fått stryk!
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-01-28 08:26:29 följande:

He fastnar lätt här på morgonen, då slipper jag ju börja jobba. Är det vinterkräksjukan som drabbat dig ingenjören?
    tror det......eller maginfluensa......vad är skillnaden eg?
    Vinterkräksjukan så är man väl "kass i magen" osså eller?
    I sådana fall är det maginfluensa......
  • Ninnispinnis

Krya på dig Ingenjöris! (i den här tråden också )

Hoppas innehållet i magen mår bra i alla fall

• lanovia 08

Hmm har aldrig haft vinterkräksjukan så jag vet inte vad skillnaden är. Har bara förstått att man stiftar väldigt god bekantskap med toalettstolen när man har denna, då mycket vill ut munvägen.

Stackare ingenjöris, krya på dig!!!

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4