• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ninnispinnis

Hmm, låter ju lite skumt... Är du säker på att det är mens och inte någon annan blödning? Vissa har ju blödningar en eller flera månader trots graviditet. Eller kanske nidis? Fast du känner nog din kropp, misstänker jag...

Om cykel är kortare så måste det ju betyda fler ÄL? Det tror jag definitivt! Tycker absolut du ska ringa och få proffsråd

*kramar om och skickar lite pepp inför morgondagens samtal*

• Ninnispinnis

Ore förresten, spännande med ÄL-stickor! Tänk vad häftigt om det tar sig just denna gången Jag avvaktar lite med sånt, eftersom min man veckopendlar ett bra tag till. Det känns ju lite meningslöst att sitta med fullt ÄL-utslag när han befinner sig 50 mil bort... Man kan ju iofs testa bara för att få koll på cykeln, men min är lite oregelbunden så då bör jag ju testa varje månad, vilket blir dyrt i längden...

Följer med spänning dina försök i alla fall!

• Ninnispinnis

Trodde inget annat heller, han verkar vara en go gubbe!

Hvidbrud skrev 2009-01-27 17:07:27 följande:
    Oh,Ninnis: det är inga problem med gubben, han tycker att det kunde vara en bra idé att titta ihop, men när jag inte vill, så är det helt ok. Min älslingsgubbe!
  • passionsblomman

OOOOO ja, det är MENS, för fulla muggar...inga som helst tveksamheter. Särskilt inte med ledning av den BRUTALA PMS jag har låtit min omgivning stå ut med i flera dagar!

Jag veeeet vad värdo det är när det är utslag på de(dyra jäkla) stickorna, och så är han INTE HEMMA på flera dar!
    Det borde vara förbjudet!

"By the way chefen, kan ni inte lägga min mans skiftarbete utifrån min -oregelbundna-menscykel"
    DET vore ett oväntat samtal tror jag...

• sandur

Jag har följt tråden ett tag, har just börjat våga tänka de första tankarna på barn. Hej Hej från mig.

• passionsblomman

Hej! Välkommen!

sandur skrev 2009-01-27 22:41:46 följande:
    Jag har följt tråden ett tag, har just börjat våga tänka de första tankarna på barn. Hej Hej från mig.
  • lanovia 08

Välkommen till den tokigt underbara tråd!

Hann inte skriva något igår kväll men var inne och läste en snabb sväng innan jag hamnade i tvsoffan. Fick ett stort leende på läpparna, ni är bara för underbara hela högen.

sandur skrev 2009-01-27 22:41:46 följande:
  • lanovia 08

Bra fråga, därför jag oftast håller mig borta från andra trådar då de som skriver där oftast blir totalt överköda. Plus att jag vet vad jag har för åsikter om porr, brudöverlämning etc. Vill någon annan ha en annan åsikt så fine.

Hehe... vilken rolig sambo. Ni är alltså inte gifta än? Låter som i planerar bröllop? Till när? Men hade ju varit en fin och billig liten morgongåva, en båt. Min man tyckte t.o.m att det var onödigt att jag skulle lägga ner pengar på fina underkläder (jag var väl rätt enig med honom), då han ändå inte tänkte titta på dem, underkläderna skulle ju av fortast möjligt på bröllopsnatten.

Oh en hund! Vad roligt! Vad då för någon?

passionsblomman skrev 2009-01-27 18:12:20 följande:
    Varför o varför kan man inte få ha samtalet så här sansat i de andra trådarna! Det,är ju precis som Ingenjörsbruden säger, jätteintressant att höra hur man tycker och allt.Tydligen så sitter det fler lurade här då, eller så stämmer inte de där 99% talen så bra...Strippor? min sambo vill inte ens ha en såndäringa secretbox......vad ska jag göra med den sa han? Han vill ha en båt! Nä, jag har inte ringt! Men jag har plitat ihop ett jobbsökarbrev och varit utanför dörren idag, ochlunchat med min sambo. Det var mycket bra för min sinnesstämning.Nu mailar jag med en tjej som har kennel, för jag skulle vilja ha en hund...Och så väntar jag på mens, eller de där indianerna ni pratar om då... eller kanske...Ja, ni vet.
  • lanovia 08

Förresten tjejer tack för att ni har fyllt i med era åldrar. Då vet jag att ni är typ i min ålder och jag inte behöver ha någon panik. Har en kompis som är 25 som precis fick barn och jag tror det fick igång mina panikkänslor. "Jag som är äldre än henne o inte har barn ännu... blabla +massa extra fåniga tankar"

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4