Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Galning?! Det låter intressant
lanovia 08 skrev 2009-01-27 08:32:55 följande:
Har också läst "porrtråden" men inte kommenterat. Tycker att det är tråkigt att dilemmat som TS ville ha hjälp med kommer bort bland allas åsikter. Förstår hennes ångest, får verkligen en klump i magen när jag tänker på det! Jag "hittade" också saker i mitt ex:s dator och hade svårt att konfrontera honom eftersom jag snokat bland hans saker. Vårt förhållande var inget vidare, total avsaknad av sexliv, och jag försökte hitta en orsak till varför saker var som de var. Jag blev väldigt svartsjuk och sårad för att han tittade på porr och inte ville ha sex med mig och mådde jättedåligt pga det. I mitt nuvarade förhållande, där sex ingår, är det annorlunda. Maken tittar på porr när jag inte är hemma och jag är ok med det eftersom jag vet att det inte handlar om att han vill ha sex med andra. Nåja, detta var OT.
Till saken: Grattis till alla som plussat! Kul att det lyckas ibland, det är nästan så att man glömmer det när det jäklas för en själv och folk i omgivningen.
Hi hi Emmet, det är bara att vänja sig vid känslovallningarna! Men jag tycker att de är lättare att hantera nu i v9.
Jag har inte varit illamående en enda gång (jo, när jag fick od i choklad...) Jag äter som en häst! Kommer att bli jätte tjock! Lite orolig är jag...
Jassa Ninnis, det tyckte u lät intressant.. Nä, så kul är det ju inte. Jag tycker att det är helt ok för mig att titta på porr, men inte för min man... Suck... Och abslut inte tillsammans. Jag får hjärnsläpp och känner inte igen mig själv alls. JAg måste gå ut om det blr lite porrigt på tv'n ibland. Men när jag är själv är det helt ok...
Inte så kul. Tycker ite att min självkänsla är helt dålig, men det är som om det är något som blir triggat, som jag inte har en aning om vad det igentligen handlar om.
Det värsta är att jag liksom inte kan kontrolera det. Bara tanken om det gör att jag kallsvettas och hjärtat börjar slå fortare...
Tor det är något med porr och känslor ihop- det går inte för mig.
Men visst blir man peppad av Emmet (var det första plusset eller första plusset efter mf? har inte hängt med så länge härinne...)
Nu jävlar brudar, åttonde gången gilt eller vad säger ni?????!!!!!!!
Haha, Hvidis, tur att det inte var mer galet än så Skämt å sido, jobbigt att det känns så jobbigt för dig, hoppas din man är förstående så att det inte ställer till problem för er. Orkar inte ge mig in i debatten själv, mer än att jag tycker alla har rätt till sin åsikt och lust så länge det inte skadar eller sårar någon annan...
Här är det fortfarande ingen mer blödning sedan den i lördags, däremot ihållande gulaktiga och rosa flytningar... (ursäkta igen)
Blivande Fru L, hur har det gått med er utredning?
Och Passionsblomman, har du hunnit/orkat kontakta B M än?
Baby S skrev 2009-01-27 14:33:46 följande:
Lämnar härmed dessa jobbiga porrtrådar. Att man inte kan ha vett nog att hålla sig därifrån från början!
Så fort man öppnar klaffen och tycker att porr är fel på något sätt så stämplas man som en torr jävla surkärring som aldrig får knulla. Suck och stön.
Här inne är det desto mysigare med alla bebissugna fränder.
Är det för mycket begärt med ett pluss på försök nr 8 samma månad man blir gammal och grå dvs februari? Känns som det börjar bli dags!
Dü är väl inte gammal och grå! Då måste jag ju slänga in mig i tanttråden på ålderskriterier!
Ne, nu är jag ledig och ska hem ill en kompis och gosa med hennes lilla 25dagar gamla lilla Asbjørn!
Kram!
Oh,Ninnis: det är inga problem med gubben, han tycker att det kunde vara en bra idé att titta ihop, men när jag inte vill, så är det helt ok. Min älslingsgubbe!