• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Emmet99

tack snälla rara alla! har fastnat på FL nu, hahahaha

• ingenjörsbruden
    Ore skrev 2009-01-26 17:40:18 följande:
    Tack så mycket!!! Kommer jag på något bra svar till ts så ska jag lägga in ett inlägg...
    Jag var på väg att posta ett inlägg i den debatten om att det TS måste ta tag i är kommunikation, kommunikation o åter kommunikation.
    Men så insåg jag att inlägget bara skulle försvinna bland alla debattörer....så jag struntade i det....

Bara för att jag är lite nyfiken....
    Hur är din o din mans inställning till porr?
    Är inte intresserad av en debatt direkt....bara lite undersökning!

Kan börja själv...
    Vi kikar på porr...mest tillsammans...men ibland så kikar mannen själv...... o det är ok för mig.....men så har vi diskuterat o vridit o vänt på känslor/reaktioner mm MASSOR för att vara så trygga i varandra som vi är idag. Ser det som en inspirationskälla!

Emmet: FL har jag insett att jag INTE får börja med....då får jag INGET gjort på jobbet!!
  • Baby S

FL är livsfarligt. Men om jag någonsin blir gravid kommer jag nog campa där....

• JustMeAndMyLove

Min syster hade det så och behöll barnet då läkare sa att hon med största sannolikhet inte skulle kunna få barn.
    Han plugga till lärare och hon till sjuksköterska och pang sa det så stod de med studier och TVÅ barn (ammning är inte ett preventinmedel insåg hon, hehe)
    De har haft det tuft men har nu två underbara ungar och en till påväg och bor i sitt eget hus i en mindre stad där de båda fått fastjobb :)

Det kan sluta lyckligt med andra ord ;)

Twixiee skrev 2009-01-26 18:05:00 följande:
    För att svara på rubriken så hinner vi inte tillverka en bäbis före bröllopet, lite mindre än 5 månader kvar EFTERLYSES! Jag söker efter de som blev gravida under tiden de studerade (Högskola/universitet) och som lever/levde på lån, extrajobb och nudlar. Studerade ni båda eller du studerade,han jobbade? Eller kanske det är så att han studerade,du jobbade? Skulle gärna vilja höra hur det har gått för er.
  • Baby S
    JustMeAndMyLove skrev 2009-01-26 22:44:21 följande:
    Min syster hade det så och behöll barnet då läkare sa att hon med största sannolikhet inte skulle kunna få barn.Han plugga till lärare och hon till sjuksköterska och pang sa det så stod de med studier och TVÅ barn (ammning är inte ett preventinmedel insåg hon, hehe)De har haft det tuft men har nu två underbara ungar och en till påväg och bor i sitt eget hus i en mindre stad där de båda fått fastjobb :)Det kan sluta lyckligt med andra ord ;)
    Och alltså inga som helst befruktningsproblem...! Vad skönt
  • passionsblomman

Jamen VORE det inte så mycket roligare om man bara kunde få ta dela v olika tankar och hur folk har det eller vad de tycker, UTAN allt generaliserande! Nu har det startats en ny tård, som heter porr, bara och läser man tex inlägget hammerman1 skrivit där, ja då har han ju redan bestämt hur allt är. Sticker jag då in huvudet och påstår att min sambo inte är intresserad av att titta på porr vare sig ensam eller med mig, för att han själv säger det, så lever jag ju då uppenbarligen i villfarelse eller han under ngt tvång i vår relation.

Trist, för då finns det ju inget utrymme alls för den sanning som är min. Att jag lever med en kille som inte -längre-är intresserad av porr.

ingenjörsbruden skrev 2009-01-26 22:05:06 följande:
    Jag var på väg att posta ett inlägg i den debatten om att det TS måste ta tag i är kommunikation, kommunikation o åter kommunikation.Men så insåg jag att inlägget bara skulle försvinna bland alla debattörer....så jag struntade i det....Bara för att jag är lite nyfiken....Hur är din o din mans inställning till porr?Är inte intresserad av en debatt direkt....bara lite undersökning! Kan börja själv...Vi kikar på porr...mest tillsammans...men ibland så kikar mannen själv...... o det är ok för mig.....men så har vi diskuterat o vridit o vänt på känslor/reaktioner mm MASSOR för att vara så trygga i varandra som vi är idag. Ser det som en inspirationskälla! Emmet: FL har jag insett att jag INTE får börja med....då får jag INGET gjort på jobbet!!
  • Emmet99
    ingenjörsbruden skrev 2009-01-26 22:05:06 följande:
    Jag var på väg att posta ett inlägg i den debatten om att det TS måste ta tag i är kommunikation, kommunikation o åter kommunikation.Men så insåg jag att inlägget bara skulle försvinna bland alla debattörer....så jag struntade i det....Bara för att jag är lite nyfiken....Hur är din o din mans inställning till porr?Är inte intresserad av en debatt direkt....bara lite undersökning! Kan börja själv...Vi kikar på porr...mest tillsammans...men ibland så kikar mannen själv...... o det är ok för mig.....men så har vi diskuterat o vridit o vänt på känslor/reaktioner mm MASSOR för att vara så trygga i varandra som vi är idag. Ser det som en inspirationskälla! Emmet: FL har jag insett att jag INTE får börja med....då får jag INGET gjort på jobbet!!
    hmm. Vi tittar nog mest bara på porr när vi måste trösta oss för att den andre är bortrest. Inget vi smyger med inför varandra alls. Men det skulle kännas jäkligt skumt att titta tillsammans. Annars har vi inga sexleksaker och sådant. Det skulle bara kännas..fånigt liksom. Vi känner varandra för väl på något sätt =) Jag tycker det är totalt upp till var och en vad de vill syssla med i sänghalmen och jag tycker det är fullkomligt idiotiskt att tala om för någon annan hur dennes sexliv är (som ni säger verkar ha hänt i tråden, har inte läst den själv). Each one his/her own, liksom =) Vill man experimentera? Visst kör hårt, ha kul! Vill man inte det: visst kör hårt ha kul! :D
  • JustMeAndMyLove

Det som är så skumt, hon hade ärrbildning på äggstockarna, båda två alltså. Alla vi på mammas sida har problem med återkommande systor, en annan syster till mig var nära att dö pga en. Även efter 1, 2 och nu med tredje säger läkarna att hon har ytterst liren chans på att få barn. Tur eller mirakel? Vet inte, men hon är min förebild för hur jag vill bli som mamma :)
    Baby S skrev 2009-01-26 22:46:00 följande:

Och alltså inga som helst befruktningsproblem...! Vad skönt
  • Twixiee
    JustMeAndMyLove skrev 2009-01-26 22:44:21 följande:
    Min syster hade det så och behöll barnet då läkare sa att hon med största sannolikhet inte skulle kunna få barn.Han plugga till lärare och hon till sjuksköterska och pang sa det så stod de med studier och TVÅ barn (ammning är inte ett preventinmedel insåg hon, hehe)De har haft det tuft men har nu två underbara ungar och en till påväg och bor i sitt eget hus i en mindre stad där de båda fått fastjobb :)Det kan sluta lyckligt med andra ord ;)
    Vad roligt för dom! Jag förstår att det blev tufft, med två små och studier för de båda. Att höra att de klarade det ger ju mig lite hopp för framtiden, då det bara är jag som studerar
  • lanovia 08

Ja för snabba plus kan knäcka en.
    Men emmet99 du fick mig upp ur dalen med ditt plus. När jag insåg hur länge du kämpat o äntligen lyckats så gav det nytt hopp till mitt förtvilade jag. Någon gång kommer det nog ta sig...

Håller tummarna för att den lille stannar kvar!

Emmet99 skrev 2009-01-26 16:52:33 följande:
    wee, tack snälla ni!! Jag hade ALDRIG trott att det skulle ta sig!! Hoppas den vill stanna kvar denna gången =)Baby S tack =) Förstår vad du menar. Man blev helt knäckt av alla som plussade på första försöket, haha!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4