Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
tack snälla rara alla! har fastnat på FL nu, hahahaha
FL är livsfarligt. Men om jag någonsin blir gravid kommer jag nog campa där....
Min syster hade det så och behöll barnet då läkare sa att hon med största sannolikhet inte skulle kunna få barn.
Han plugga till lärare och hon till sjuksköterska och pang sa det så stod de med studier och TVÅ barn (ammning är inte ett preventinmedel insåg hon, hehe)
De har haft det tuft men har nu två underbara ungar och en till påväg och bor i sitt eget hus i en mindre stad där de båda fått fastjobb :)
Det kan sluta lyckligt med andra ord ;)
Jamen VORE det inte så mycket roligare om man bara kunde få ta dela v olika tankar och hur folk har det eller vad de tycker, UTAN allt generaliserande! Nu har det startats en ny tård, som heter porr, bara och läser man tex inlägget hammerman1 skrivit där, ja då har han ju redan bestämt hur allt är. Sticker jag då in huvudet och påstår att min sambo inte är intresserad av att titta på porr vare sig ensam eller med mig, för att han själv säger det, så lever jag ju då uppenbarligen i villfarelse eller han under ngt tvång i vår relation.
Trist, för då finns det ju inget utrymme alls för den sanning som är min. Att jag lever med en kille som inte -längre-är intresserad av porr.
Det som är så skumt, hon hade ärrbildning på äggstockarna, båda två alltså. Alla vi på mammas sida har problem med återkommande systor, en annan syster till mig var nära att dö pga en. Även efter 1, 2 och nu med tredje säger läkarna att hon har ytterst liren chans på att få barn. Tur eller mirakel? Vet inte, men hon är min förebild för hur jag vill bli som mamma :)
Baby S skrev 2009-01-26 22:46:00 följande:
Ja för snabba plus kan knäcka en.
Men emmet99 du fick mig upp ur dalen med ditt plus. När jag insåg hur länge du kämpat o äntligen lyckats så gav det nytt hopp till mitt förtvilade jag. Någon gång kommer det nog ta sig...
Håller tummarna för att den lille stannar kvar!