• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • stavfellet

Hoppar in och säger hej! Vi slängde pillrena i höstas och längtar efter en liten samtidigt som vi planerar bröllop i augusti. Helst vill jag kunna dricka och va smal och vacker på vår stora dag men å andra sidan kan ju inte det mäta sig med ett barn!

Hur tänker ni andra? Ska skumma mig bak i tråden och läsa..

• Baby S
    Hvidbrud skrev 2009-01-23 17:06:55 följande:
    Googlade lite... det låter ju som en mirakelört!Vågar man börja ta det så här mitt i graviditeten? Eller är det dumt?
    Nej det ska du inte ta!
  • Baby S
    stavfellet skrev 2009-01-23 17:22:38 följande:
    Hoppar in och säger hej! Vi slängde pillrena i höstas och längtar efter en liten samtidigt som vi planerar bröllop i augusti. Helst vill jag kunna dricka och va smal och vacker på vår stora dag men å andra sidan kan ju inte det mäta sig med ett barn!Hur tänker ni andra? Ska skumma mig bak i tråden och läsa..
    Jag struntar i precis ALLT, som spelar roll är att jag får pluss på stickan någon gång innan jag blir gråhårig..
  • Ninnispinnis

Hihi, sötnos!

Hvidbrud skrev 2009-01-23 17:11:23 följande:
    Nej, det skulle man inte ta vid gravidiet och amning läste jag. Ursäkta att jag fyller plats med att prata med mig själv...
  • Hvidbrud

Hur går det ninnis? OM du är gravid så får du ju sluta med rosenoten medebums, gumman!
  • passionsblomman

Tack Hvidbrud för länken till ett asgarv! Man tål att se den många ggr. Jag satte in honom i tanttråden också. Hela familjen stod här vid datorn och garvade igår. Man kan bara inte hålla sig.

Min son har förresten också ett sådant där toksmittsamt skraatt.
    Ett bra vapen om mamma håller på att bli lite agr på en...

• lanovia 08

hehe underbara du! Men som sagt du löste problemet själv. Inte äta.

Mannen som faktiskt kan vara väldigt skeptiskt till allt sådant som örter o tabletter sprang snabbt iväg o köpte rosenrot till mig när han läst om den. Verkar ju höja chanserna till att bli gravid med 25%.

Hvidbrud skrev 2009-01-23 17:11:23 följande:
    Nej, det skulle man inte ta vid gravidiet och amning läste jag. Ursäkta att jag fyller plats med att prata med mig själv...
  • lanovia 08

Nu är jag redan gift. men för oss blev längtan efter barn större än lusten att kunna dricka på bröllopet. Vacker känner man sig oavsett när alla 60 gäster påminner en med jämna mellarum om hur oerhört fin och vacker man er. Gifta sig är bra för självförtroendet.

stavfellet skrev 2009-01-23 17:22:38 följande:
    Hoppar in och säger hej! Vi slängde pillrena i höstas och längtar efter en liten samtidigt som vi planerar bröllop i augusti. Helst vill jag kunna dricka och va smal och vacker på vår stora dag men å andra sidan kan ju inte det mäta sig med ett barn!Hur tänker ni andra? Ska skumma mig bak i tråden och läsa..
  • Baby S

Jag är officiellt under anfall.. blääääääääääääääääääää!!!!!
    Seså, nu vill jag bli tröstad av bara f****n... Snyft! Varför blir varenda kotte jag känner eller överhuvudtaget träffar, gravid inom max 3 månader?
    Börjar ju seriöst undra om jag blir straffad för mina synders skull eller vad sjutton det är som pågår egentligen..

Svårt är det att förklara för dessa vänner att det inte är så jävla lätt att sprudla av glädje för deras skull, de har ju inte en susning om hur det känns att bli ratad som mamma månad efter månad.

En vacker dag kanske man glömmer detta helvete och blir likadan.. hemska tanke.

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4