Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Tack! Det var Lanzarote, så rätt riktning i alla fall. ABorta bra men hemma bäst! Här är ju ni!
Ja, nog är det bebis det mesta
Gillar din nya teknik! När de ligger i bakhåll, får man ju ibland använda samma teknik! Jag håller alla tummar och tår iallafall och gnuggar magen mot tangentbordet, så det smittar! mnjbioå
Ninnis: Jag hade också lite skumma flytningar i början... Håller för dig också! Gulligt att du frågade efter mig... (Hjärta)
lanovia 08 skrev 2009-01-22 16:15:31 följande:
Jag tycker baa att det är krig och elende på tv och mord! Det handlar bara om döingar helatiden. JAg slänger snart ut burken! Vill inte att bebisens första vibrationer ska vara så dystra! Får börja kolla på Bollibompa istället eller teletubbis...
Min man tyckte att jag skule börja spela mozart på arbetet istället för min vanliga massagemusik. Men jag vet inte...
Hi hi "Aborta bra?" Nej nej, inga aborter här inte! *roligt*
Hörni, denna passar för alla med liten skrutt i magen och alla som redan har och alla som längtar!!!
Fickden av en annan tjej idag och MÅSTE dela med mig till er!
Väldigt vackert!
Hej på er, här kommer jag som ett litet solsken och planerar att sprida min pessimism som ett gift över tråden. Hoppas ni inte kastar ut mig!
Men jag tänkte också på detta faktiskt, det sägs ju att 0-14 månader är "normalt", just för att snittet dras ner av de där hemska typerna som blir gravida på en gång kan jag tänka mig.
En annan tanke, kan det vara så att de som blir gravida fort (inom de första månaderna) har lätt att bli gravida rent allmänt och blir det följande gånger också?
Det verkar så om man ser till min bekantskapskrets, men då borde ju jag höra till dem eftersom jag blev på första med mitt ex.
Men som sagt, nu är det 7:e aktiva försöket och fortfarande inte ens ett mf (ungefär som att det vore nåt att längta efter, men ni fattar kanske... )
Då börjar man ju undra i banorna "är det fel på mig, är det fel på min man"?? NÅGON måste jag ju skylla på, jag trodde ju att jag hade sååå lätt för att bli med barn!
Så, det är inte egentligen så mycket att det MÅSTE ske nu, men jag kan inte skaka av mig de hemska tankarna att det är fel på mig.. Sen skulle det passa såå bra med pluss nu eftersom jag ändå är mittemellan sysselsättning..
Åh, vad man kan bli tokig på sig själv.
Någon annan härinne förresten som lider av hypotyreos?
Det är med allra största sannolikhet INTE fel på dig (eller för den delen din man!)
Vad är hypotyeros?
Baby S skrev 2009-01-22 17:46:33 följande:
Tror du att du har det?
Baby S skrev 2009-01-22 17:52:42 följande:
Men har du fått den medicinen då?
Baby S skrev 2009-01-22 17:59:02 följande: