Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Håller tummarna för pluset istället för jobbet!!!
Haha, jag går i samma tankar. Jag får hellre ett pluss nu än ett jobb om jag nu måste vara så där ärlig....
Är det inte riktigt konstigt!?!
Ja, han är fin den lilla gosen.
Jag sitter ofta och kikar lite på honom när han somnat och undrar hr det kan komma sig att ett sådant under och mirakel kunde ske att jag får dela en bit av hans resa...
...fy, nu blir jag alldeles rörd...*fräser*
Nä, det där måste vara en ordentligt myt det! Jag hade ätit p-piller i några år och blev gravid på första försöket (då varit pillerfri i 10 månader men inte försökt aktivt att bli gravida, bara tränat lite )
Hihi, vad söta ni är Hej alla nya!
Klart man får hänga här oavsett om man börjat "verkstaden" eller ej! Jag började hänga här långt innan, och nu är jag både gift och bebissugen Det är svårt att slita sig från alla goa tjejer, så denna tråden tillhör helt klart mina favoriter! Sen har ju ett par av oss tendensen att hänga i en del andra trådar tillsammans också, beror kanske på gemensamma intressen
Och ja, Ingenjöris, din frånvaro i träningstråden (som nu har bytt namn och fokuserar på att må bra istället, så du kan lugnt smyga dit igen) är noterad
Hvidis, hur var semestern? Är ni hemma igen?
Lanovia, en träff är hu egentligen ingen dum idé, om man hade kunnat få till det rent praktiskt! Det får kanske bli när vi alla är mammalediga
Passionsblomman, din son är för söt!
eller har för starka hormoner eller nåt.. ingen koll alls =)
Välkomna alla nya, vilken trevlig läsning så här i morgonstund.
Ojojoj va ni var aktiva igår!!!
Välkomna alla nya!! Klart att tråden är till för alla, vilket stadie man än är i!
Ninnis:....jaha....då finns det ingen återvändo?! Kan du inte klistra in länken? *please* orkar inte leta....hahhahhaa!
missdrake: p-piller historian är en myt....men visst kan det ta lång tid. Har själv käkat p-piller konstant i 15 år....o blev gravid efter 4 månader utan p-piller....så den myten är totalt busted!
Passionsblomman: *störtbölar av rördhet* Sicken söt gosse du har!! *fräser lite* Jäkla hormoner!!
JPerlestam: Åhhh vilken mysig stund du hade!!! Förstår att det är jobbigt med alla som plussar eller har barn runt omkring en......det är himla svårt att INTE bli frustrerad på minus........
Hihihi måste berätta.....
För 6 år sen när jag o mannen varit tillsammans i nästan ett år....var vi bjudna på 30 års fest hos en av hans kompisar......hade aldrig träffat någon av dessa grabbar med respektive.......blev så klart korsförhörd OCH godkänd!
Fick frågan om när vi skulle skaffa barn....ehhh lite tidigt i förhållandet tyckte jag o inte rätt läge med jobb/bostad osv....
Då sa en av grabbarna: Det finns ingen lämplig tid att skaffa barn...det är alltid något som skulle kunna vara bättre....hus, jobb, pengar osv. O det har han väldigt rätt i....det finns alltid ngt som skulle kunna vara bättre.....
Om allt går enligt planerna så kommer vi att få tillökning i september men kan inte flytta in i vårt hus förrän nov-dec! INTE optimalt....men det löser vi!