• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ankan80

Halloj!
    Jag köpte teststavarna från testlagret.se
    Då slipper man hålla på med burkar o grejer.

lanovia 08 skrev 2009-01-18 10:37:13 följande:

Ankan var kopte du dina grav test?
  • lanovia 08

Ok, tack.

Idag känns allt bara förtvivlat. Magen värker något djävulskt. Och jag kan ta det om jag vet att det är för något bra. Men att inte veta o bara gå här o undra är så jobbigt.
    Hur länge bör man vänta innan man ringer o pratar med en barnmorska?? Antar att BIM+4 är för tidigt. Men ingen mens och neg test. Mensen är ju aldrig sen annars....
    Nu behöver jag någon som kan få mig att tänka klart.

• Ankan80

Det är inge vidare att vara ovetandes. Man vill ju kunna gå vidare med nästa steg alt ta nya tag.

Skickar en styrkekram!

• ingenjörsbruden

Passionsblomman: Ja...det tar aldrig slut på frågorna.....*hihihi*

Usch....nektariner.....sött=urk....hahahhaaha
    får väl se hur länge kroppen vill äta bra mat.....
    Köpte hem 2 kg apelsiner....kom att tänka på den tjejen jag berättat om tidigare....som hade apelsiner som SUG under grav.....hon högg nästan maken i handen när han tog en av hennes klyftor....*hahahhaa*
    Maken är superglad....har en massa choklad hemma sen bröllopet o så köpte vi så klart toblerone o M-kulor på resan hem......han får allt för sig själv!!
    O så har han kommit på att jag inte dricker alkohol o det är ju mer sprit åt honom + att det kommer att vara självfallet vem som ska köra hem från fester! *hahahaha*

lanovia: usch va jobbigt!!! Men testen kan visa neg om hormonhalterna inte kommit upp så högt i kroppen......försök att se det som en fis på tvären tills motsatsen är bevisad.....
    jag testade inte förrän BIM+14 dagar....men fick då pos.resultat direkt....
    Skickar en styrkekram!!

• Ninnispinnis

Ingenjören, vad fina ni är på bilderna! Grattis än en gång, både till bröllop och plus

Lanovia, trist att du har ont utan positivt resultat... Hoppas att ni ändå hade trevligt i min arbetsstad

Vet inte riktigt när jag har BIM, nån gång mellan torsdag och torsdag om jag ska gå efter mina tidigare cykler... Har ovanligt mycket flytningar (ursäkta infon!) samt lite molande i ljumskar och tjejmage, annars inget speciellt.

Välkommen alla nya "ansikten", förresten!

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-01-19 15:31:31 följande:
    Ingenjören, vad fina ni är på bilderna! Grattis än en gång, både till bröllop och plus Lanovia, trist att du har ont utan positivt resultat... Hoppas att ni ändå hade trevligt i min arbetsstad Vet inte riktigt när jag har BIM, nån gång mellan torsdag och torsdag om jag ska gå efter mina tidigare cykler... Har ovanligt mycket flytningar (ursäkta infon!) samt lite molande i ljumskar och tjejmage, annars inget speciellt.Välkommen alla nya "ansikten", förresten!
    Tack! Håller det lite lagom hemligt....skriver här men försöker hålla det lite hemligt uåt.....Sorry fruAlsered att jag raderade ditt inlägg i min GB.....

Mellan torsdag o torsdag?.....Eeeeh...hur menade du nu då?
    Håller tummen!!!!!

Förresten....semester o allt....räknade lite fel innan misstänkte jag.....är i v 7...6+4 nu. Så det borde vara skrämmande samma som Ankis...

Har nu ringt till MVC o bokat tider....känns ok men ska nog ringa till min privata gynläkare o boka tid för ett extra ultraljud innan det ordinarie i v 18-19......
  • lanovia 08

Ninnis, kph var kanon! Väldigt kallt och dyrt men trevligt med en myshelg.
    Hur hade ni det i London?

• Jenny står brud 090801

Fick veta idag att en av mina kompisar är i 10 veckan,blev så glad för henne. Men ändå blir jag lite avundsjuk, vill ju också vara i den situationen. Men men jag får väl vänta ett halv år innan vi börjar med bebistillverkningen, skall ju vara ett bröllop där mellan:)

Funderar lite på hur det skulle vara att vara gravid vid bröllopet, men är ju trist om man mår dåligt...

Skulle ni vänta tills efter bröllopet eller köra på redan idag? Hur har ni andra tänkt?

• passionsblomman

Jag, som är närmare 40 än 30 hade inte väntat för ett bröllops skull, särskilt inte då jag har jätteoregelbunden cykel.
    Det är ju jätteindividuellt det där.

Jenny står brud 090801 skrev 2009-01-19 21:20:22 följande:

Fick veta idag att en av mina kompisar är i 10 veckan,blev så glad för henne. Men ändå blir jag lite avundsjuk, vill ju också vara i den situationen. Men men jag får väl vänta ett halv år innan vi börjar med bebistillverkningen, skall ju vara ett bröllop där mellan:)Funderar lite på hur det skulle vara att vara gravid vid bröllopet, men är ju trist om man mår dåligt...Skulle ni vänta tills efter bröllopet eller köra på redan idag? Hur har ni andra tänkt?
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4